سلام 

من یه مشکلی دارم که یه وقت هایی اینقدر از خودم بدم میاد که دوس دارم خودم رو بکشم، منظورم حس تنفره.

دوستان من پسری هستم 22 ساله تقریبا لاغر اندام 63 کیلوم و 170 سانتم، مشکل من اینه که آدم ترسویی هستم، خیلی هم ترسو، و از خودم بدم میاد، از ترسم و از استرسی که همیشه دارم ، توی جمع به خصوص وقتی دختر باشه همیشه استرس دارم که نکنه پسری بهم تیکه بندازه ضایع بشم، همیشه قلبم تند میزنه و دهنم خشکه، نمیتونم صحبت کنم. 

وقتی با کسی میخوام بحث جدی کنم، یکی دو جمله میگم و بعد زبونم بند میاد، مجبورم آب دهانم رو قورت بدم، از بحث با پسرها هم میترسم و بلدم خوب جواب شون رو بدم ولی خب میترسم که بخوان انتقام بگیرن، مثلا دم دانشگاه جلو همه بخوان کتکم بزنن و خب با این وضعیت قدرت بدنی خیلی ها ازم بیشتره.

هر کی هر چی بهم میگه مثل ... میخندم، حس احمق بودن بهم دست میده، قبل از دانشگاه یا اون محیطی که چند نفر باهام کل دارن استرس دارم و ناهارم رو نمیتونم کامل تموم کنم، ترسو هستم و بابت این قضیه از خودم بدم میاد. 

همیشه موقع بحث چیزی نمیگم که خیلی به طرف بر بخوره چرا؟، چون میترسم بیاد باهام دست به یقه بشه و آبروم بره، از طرفی  همین استرس باعث میشه که لاغر بشم و تناسب اندامی نسبی که به دست آوردم رو از دست بدم.

خداییش راهنماییم کنید، نظر بدین، خدا نگهدارتون باشه، شدیدا به نظرات تون احتیاج دارم، خصوصا آقایون. اخه من 60 کیلویی با یه آدم 80 کیلویی چیکار کنم؟ میتونه چپ و راستم کنه. خسته شدم از این قضیه نمیخوام ترسو باشم.

قلب بیچاره بس که همیشه تند زده یه بار دوست داشتم توی جمع ضربانم روی 60 باشه .چرا آرامش ندارم؟


مرتبط :

انسان ها به اشتباه در زمین به دنبال آرامش مطلق میگردند

حق دارم در آینده خانواده ای پر از آرامش داشته باشم؟

یه زن می خوام که کنارش آرامش واقعی رو تجربه کنم 

حس میکنم با خواستگارم که 11 سال بزرگ تره به آرامش میرسم

چه چیزی باعث آرامش در زندگی میشه

دلم از زندگی آینده آرامش و عشق میخواد

من فقط آرامش میخوام، چیزی که تو خونه ی پدرم ندارم

چطور یک زندگی با آرامش و بدون جنگ اعصاب داشته باشم ؟

کسی جز خود شما، مسئول بازگشت آرامش تان نیست

خدایا دلم آرامش میخواد ...

چطور میتونم در زندگی مشترک همسرم رو به آرامش برسونم ؟

همه چیز دارم ولی کسی که بهم آرامش بده ندارم

نمیتونم به آدمی که قراره کنارش آرامش داشته باشم اعتماد کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)