سلام

من دختری هستم که متاسفانه گرفتار دیدن عکس ها و کلیپ های مستهجن تو اینترنت شدم، چندین بار که این کار رو کردم به خودم قول دادم دیگه سراغ این عکس ها و کلیپ ها نرم، اما دوباره این کار رو کردم.

الان پشیمون هستم و میخوام هر طور که شده خودم رو از این کار کثیف نجات بدم و نمیخوام که جوونیم به تباهی کشیده بشه، دوست دارم پاک باشم، دوست دارم این گناه رو فراموش کنم و دوباره یه زندگی جدید رو شروع کنم، دلم میخواد نماز بخونم و درست بشم.

الان هم روش خوندن نماز توبه رو پیدا کردم و میخوام با نماز توبه شروع به نماز خوندن کنم، میخوام یه چله یاسین هم بگیرم، اما نمیدونم روشش چه جوریه، اگه میدونید میشه لطفا بهم بگید چه جوری باید چله یاسین رو برای ترک این کار بخونم و باید چی بگم؟

از همه تون میخوام اگه تجربه یا راهکاری دارید که میتونه به من کمک کنه برام بنویسید و بگید که برای اینکه دیگه هیچ وقت سراغ این عکس های کثیف نرم باید چی کار کنم؟، دختر خانوم ها و آقا پسرها ازتون میخوام که تو رو خدا اگه راهی برای ترک این کار میدونید بهم بگید، عذاب وجدان داره دیوونه م میکنه.

میترسم از کثیف بودن، دوست دارم آدم پاکی باشم، به خدا دیگه از دست خودم خسته ام، حالم از خودم به هم میخوره، حس میکنم خدا هیچ وقت دیگه منو نمیبخشه، چون هر بار عهد شکستم دیگه منو نمیبخشه. ممنون میشم راهنمایی کنید.


مرتبط:

صحنه های فیلم مستهجنی که دیدم از ذهنم نمیره

چیکار کنم تا صحنه های فیلم های مستهجن رو از یاد ببرم؟

فیلم های مستهجن آینده ی من رو نابود کردند

چطور خاطرات فیلم های مستهجنی رو که دیدم فراموش کنم؟

می خوام به شوهرم کمک کنم که دیدن فیلم های مستهجن رو ترک کنه

تصاویر مستهجن تا چه مدت در ذهن کودکان باقی می ماند؟

راهکارهای ترک دیدن فیلم های مستهجن

تا قبل از ازدواجم، بدن زن رو فقط در فیلم های مستهجن دیده بودم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)