سلام

آخ که چقدر رابطه دو تا آدم با همدیگه سخت میشه گاهی، این روزها شدم شبیه علامت سوال، نمی‌دونم چه کنم؟

چند ماهی هست که دیگه ارتباطی نداریم، البته بعد از هفت هشت ماه آشنایی، راستش من اگه از اون رابطه اومدم بیرون دلیلش این بود که حس میکردم اون خانم اشتیاقی که باید رو به من و رابطه نداره، اینو از تک تک رفتارهاش حس میکردم. وقتی با هم راه می‌رفتیم همیشه دو قدم ازم جلوتر بود، خیلی کم به من نگاه میکرد و خلاصه خیلی نشونه های غیر مستقیم دیگه که قصدم مطرح کردن اون ها نیست.

گاهی فکر میکنم شاید یه جور رفتار دخترونه بوده، و این جاست که تازه اول گرفتاریه. همین شک و دو دلی ها که نه میگذاره رها کنی و نه میتونی دلت رو قرص کنی برای موندن.

میخواستم تو این پست از زنده کردن دوباره رابطه ها بگید، رابطه هایی که گاهی بنظر میرسه دیگه امیدی بشون نیست ولی بعد طور دیگه ای میشه. شاید  منم از لا به لای حرف ها و تجربه هاتون از این دو دلی در اومدم.

آره، اومدن خوبه و رسیدن از اونم بهتر، اما هیچ چیز به پای موندن نمی‌رسه


مرتبط با برگرداندن خواستگار:

بیشتر از 2 ماهه که از خواستگارم خبری نشده، ممکنه برگرده ؟

پسری که از خودم دورش کردم، حالا مشکلاتش حل شده، میترسم تحویلم نگیره

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟

چیکار کنم پسر مورد علاقم دوباره ازم خواستگاری کنه ؟

آیا برگردوندن یه خواستگار مناسب درسته ؟

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

خواستگارم در جواب واسطه گفته که دیگه شرایط ازدواج ندارم

دوسش دارم اما امیدی به برگشتش ندارم

همه خواستگارامو دارم رد میکنم امید به بازگشتش دارم

تا حالا شده که خواستگارتون رو دوباره برش گردونید؟

چطوری خواستگاری رو که رد کردم برگردونم ؟

چطور سر راه پسر مورد علاقم که پدرم ردش کرده قرار بگیرم؟

به خواستگاری که رد کردیم چطوری بفهمویم دوباره بیاد؟

چطوری به خواستگارم بفهمونم که من اون رو رد نکردم؟


مرتبط با اصرار در خواستگاری:

اثبات عشق وجود نداره، پسرها لطفا دوشاخه محبت رو بکشید!

چطوری خودم رو به دختر عموم اثبات کنم ؟

تلاش دختر برای اثبات خودش به خواستگار منصرف شده زشته ؟

با اصرار و پشتکار، هر دختری رو میشه عاشق کرد ؟

اصرار در خواستگاری مستقیم از خود دختر تا چه حد باید باشه؟

عذرخواهی از دختری که در خواستگاری از اون بیش از حد اصرار کردم

آیا اصرار در خواستگاری نظر منفی خانم ها رو عوض نمیکنه ؟

دختران، ممکنه با اصرار یه پسر نظرتون در موردش عوض بشه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)