با سلام

یه سوال از خانم های خانواده برتر داشتم ، حالا آقایون هم دوست داشتند جواب بدن ، بنده پسری ۳۰ ساله هستم ، چند ماه پیش از دختر خانمی خواستگاری کردم ، ایشون مخالفت کردند ( ایشون ۲۷ ساله هستند ) ، علیرغم مخالفت ایشون من خیلی خیلی اصرار کردم و حتی یکی دو نفر هم به عنوان واسطه فرستادم با ایشون صحبت کنند ، ایشون بازم نظرشون منفی بود ( دلایل شون برای خودشون قانع کننده بود ) .

خلاصه ی جور بین من و ایشون حالت لج و لجبازی پیش اومد و من بخاطر علاقه ای که به ایشون داشتم خیلی مزاحم ایشون میشدم و میخواستم هر جور شده جواب مثبت بگیرم طی چند ماه ( هر روز پیام میدادم) با اینکه میدونم رفتارم اشتباه بوده و خیلی بی شخصیت بازی در آوردم اما تا چند وقت پیش هم مزاحم این خانم محترم میشدم و واکنش ایشون بلاک کردن بود و جواب ندادن .

خلاصه من الان از کار خودم بسیار پشیمون هستم و میخوام این تصویری که نقش یه مزاحم رو ذهن ایشون دارم پاک کنم ، من دیگه ایشون رو نمیخوام اما اصلا از خودم و شخصیتی که ارائه دادم راضی نیستم و عذاب وجدان زیادی دارم و میخوام یه عذرخواهی محترمانه و مفصل از ایشون بکنم اما میدونم راضی نمیشه .

چند مدت دیگه تولدشون هست خواستم یه هدیه ای واسه شون بگیرم و بهشون بدم جهت عذرخواهی، به نظر شما این کار تو ذهن ایشون بازم مزاحمت تلقی میشه ؟ یا اصلا دختر خانم ها یا آقا پسرها بگید چکار کنم که ایشون من رو ببخشند ؟


مرتبط :

اثبات عشق وجود نداره، پسرها لطفا دوشاخه محبت رو بکشید!

چطوری خودم رو به دختر عموم اثبات کنم ؟

تلاش دختر برای اثبات خودش به خواستگار منصرف شده زشته ؟

با اصرار و پشتکار، هر دختری رو میشه عاشق کرد ؟

اصرار در خواستگاری مستقیم از خود دختر تا چه حد باید باشه؟

آیا اصرار در خواستگاری نظر منفی خانم ها رو عوض نمیکنه ؟

دختران، ممکنه با اصرار یه پسر نظرتون در موردش عوض بشه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) اصرار بر خواستگاری (۴۱ مطلب مشابه) روش های اجتماعی تر آقایان (۱۰۵ مطلب مشابه)