با سلام

دختری هستم که در دوران عقد جدا شدم. در حال حاضر یک عده میدونند این جریان رو و موردهایی که به من معرفی میکنند، کسانی هستند که بعد از یک دوره زندگی مشترک جدا شدند، و بقیه هم که نمیدونن موردهایی معرفی میکنند که هیچ تجربه ای در این زمینه ندارند و عقدی نداشتند.

من واقعا سردرگم هستم نه میتونم از بین کسانی که تجربه زندگی مشترک دارند، انتخاب کنم نه از بین کسانی که هیچ تجربه ای ندارند، انگار بین زمین و آسمان معلق هستم نمی تونم هیچ سمتی برم. اون هایی که بعد عروسی جدا شدند خیلی زمینه فکری شون فرق داره و خیلی بی اعتماد هستند و بسیار منطقی و خشک، کسانی هم که تجربه ندارند اون ها من رو قبول نمیکنن به خاطر گذشته ام، و من واقعا موندم که چکار کنم؟

مرتبط با ازدواج خانم های مطلقه:

با چه استدلال هایی پدرم رو راضی به ازدواج با یه خانم مطلقه بکنم؟

یه خانم مطلقه چقدر شانس ازدواج مجدد دائم رو داره ؟

مزایا و معایب زندگی با خانوم مطلقه

یه دختر مطلقه باید سطح توقعاتش رو در ازدواج مجدد پایین بیاره ؟

کسی هست که با یک خانم مطلقه ازدواج کرده باشه ؟

چرا ازدواج پسران مجرد با زنان مطلقه رایج شده؟

ازدواج پسر مجرد با دختر مطلقه

بعد از ازدواج با یه خانم مطلقه چه چیزهایی ممکنه آزارم بده ؟

چون مطلقه هستم می خوام پسری رو که بهم توجه داره از خودم دور کنم

چرا عده ای از پسران مجرد با مطلقه ها ازدواج می کنند ؟

مطلقه ام، می ترسم خواستگارم بعد از ازدواج پشیمون بشه

دختری مطلقه ام، ولی کسانی که به من معرفی می شوند مجرد هستند



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج مجدد (۷۴ مطلب مشابه) ازدواج زنان مطلقه یا بیوه (۷۷ مطلب مشابه) طلاق در دوران عقد (۳۵ مطلب مشابه) مسائل زنان مطلقه و بیوه (۳۵ مطلب مشابه)