سلام 

یکی از آشنایان میخواد بره آموزش ابتدایی و قبول شده، چون به زیست شناسی سلولی مولکولی علاقه داره میخواد کارشناسی ارشد رو تو اون رشته بخونه، کسی از شما عزیزان اطلاع داره که آیا با داشتن مدرک کارشناسی آموزش ابتدایی میتونه در کارشناسی ارشد رشته زیست شناسی سلولی مولکولی یا همون ژنتیک تحصیل کنه یا نه؟

با دبیری زیست میتونه تو کارشناسی ارشد شرکت کنه اما آیا با اپتدایی هم میتونه یا نه؟

مرتبط :

نمیخوام در مقطع ابتدایی بمونم، دلم میخواد مقاطع بالاتر تدریس کنم

دانشجو معلمان قبل از پایان تعهد خدمت می توانند دوباره در کنکور شرکت کنند؟

دوباره هوایی شدم که کنکور بدم و رشته ام رو عوض کنم

انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور

به معلمی علاقه دارم ولی حسرت پزشکی به دلم مونده

همه دوستام دارن پزشکی میخونن ولی من تربیت معلم قبول شدم

تحصیل در دانشگاه فرهنگیان منو قانع نمیکنه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تحصیل در دانشگاه فرهنگیان (۳۹ مطلب مشابه) مسائل فرهنگیان (۱۳ مطلب مشابه)