سلام به همگی

لطفا معلمان، کارمندان، دانشجو معلمان و هر کسی اطلاعی داره نظر بده بینهایت سپاسگزارم .... 

معلم مقطع ابتدایی هستم 24 سالمه، موضوعی که ذهنم رو درگیر کرده اینه که نمیخوام در مقطع ابتدایی بمونم، (سختی کارش بالاست و علاقه ندارم)، دلم میخواد مقاطع بالاتر تدریس کنم، از طریق دانشگاه فرهنگیان وارد شدم و علوم تربیتی خوندم، الان موندم برای  ارشد چه رشته ای بخونم که بشه رفت مقطع راهنمایی یا دبیرستان؟، به روانشناسی و رشته خودم به هیچ عنوان علاقه ندارم. الان 3 سوال دارم؛

1) شنیدم با توجه به طرح طبقه بندی مشاغل برای ارشد باید رشته مرتبط با کارشناسی خوند، آیا این صحت داره؟، و نمیشه به طریقی این بخشنامه رو دور زد یا تبصره ای چیزی که من بتونم برای ارشد رشته دیگه ای تحصیل کنم؟

2) یا به نظر شما باید دوباره برم کارشناسی رشته دیگه ای در دانشگاه آزاد بخونم چطور؟، سخت نمیشه؟، چون مدت تحصیل خیلی طولانی میشه زیاد این روش رو دوس ندارم!

3) آیا با ارشد مدیریت آموزشی میشه در مقاطع دیگه تدریس کرد؟

مرتبط :

دانشجو معلمان قبل از پایان تعهد خدمت می توانند دوباره در کنکور شرکت کنند؟

دوباره هوایی شدم که کنکور بدم و رشته ام رو عوض کنم

انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور

به معلمی علاقه دارم ولی حسرت پزشکی به دلم مونده

همه دوستام دارن پزشکی میخونن ولی من تربیت معلم قبول شدم

تحصیل در دانشگاه فرهنگیان منو قانع نمیکنه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تحصیل در دانشگاه فرهنگیان (۳۹ مطلب مشابه)