سلام

من یک دانشجو معلم هستم، آیا میتوانم بعد از تمام شدن ۴ سال دوره ی لیسانس با وجود تعهد خدمت دو برابر مدت تحصیل در منطقه محل خدمت در کنکور سراسری شرکت کنم و در صورت قبولی در رشته ای که به آن علاقه بیشتری دارم تحصیل کنم؟ 

من فقط میخواهم بدانم که اگر اجازه شرکت در کنکور را دارم شروع به خواندن از همین الان کنم اگر هم اجازه ندارم که هر وقت تعهدم تمام شد کنکور بدهم .


مرتبط :

دوباره هوایی شدم که کنکور بدم و رشته ام رو عوض کنم

انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور

به معلمی علاقه دارم ولی حسرت پزشکی به دلم مونده

همه دوستام دارن پزشکی میخونن ولی من تربیت معلم قبول شدم

تحصیل در دانشگاه فرهنگیان منو قانع نمیکنه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کنکور (۶۳ مطلب مشابه)