سلام

دختری *3 ساله هستم. چند ساله ازدواج کردم الان خونه خودمم. سوالم اینه که از همون اوایل شوهرم به من زیاد زنگ نمیزد و بیشتر پیامک میداد. حتی امکان تماس ویدیویی هم داشتیم ولی فقط یه وقت هایی استفاده میکرد. به نظر من یه مرد طبیعی که زنش رو دوست داره حداقل روزی یه بار باهاش تماس ویدیویی میگیره، هر چند کوتاه، یا زنگ میزنه صداش رو بشنوه. مخصوصا وقتی تازه عقد کردن. این کارهاش باعث میشد دلم بشکنه و فکر کنم دوستم نداره.

فکر نکنید بهش نگفتم، تا حالا چند بار گفتم پیش مشاور هم مدتی رفتیم, مشاور البته به من گفت خواسته هات رو واضح تر بهش بگو. منم میگفتم. مدتی خوب بود ولی بعد دوباره فراموش کرد. منم دیگه نمیگم چون احساس میکنم دارم گدایی محبت میکنم. آخه کسی که خانمش رو دوست داره خود به خود دل تنگش میشه که بهش تلفن بزنه، صداش رو بشنوه، نیاز به یادآوری نیست آخه.

اینم بگم من خواهر و برادر ندارم. برادرم چند سال پیش قبل ازدواجم فوت کرد و من جای این آقا بودم بیشتر هوای خانمم رو داشتم.

اینم بگم اون که زنگ نمیزنه منم زنگ نمیزنم، از گدایی محبت خسته شدم. در واقع همیشه میذارم اون به من زنگ بزنه. اینکه الان باعث شد بیام اینجا نظر بخوام اینه که خیلی تنها و افسرده ام حتی به مرگ فکر میکنم. 

الان حدود بیست روزه رفته شهرستان و از شش روز پیش به من زنگ نزده. فقط پیامک. از دستش خیلی عصبی و خسته ام. اومدم اینجا هم درد دل کرده باشم هم نظر خواهرانم رو بدونم.

میخواستم نظر شما را رو بدونم، شوهرهای شما چه جوری هستند؟

از لحاظ کاری هم دو دانشجو هستیم، مدرک نسبتا بالا. اون الان برای پایان نامه ش رفته اون جا. ولی گفتم قبلا هم همین بود.


مرتبط :

نامزدم اون طوری که دوست دارم جواب پیام هام رو نمیده

این که شوهرم دیر جواب پیامک های منو میده باعث نگرانیه ؟

در شرف عقد هستم، چه کار کنم شوهرم عاشقم بشه ؟

گدایی محبت از شوهر

شوهرم ابراز محبت کلامی نمی کنه مگر اینکه خودم ازش بخوام

چرا شما آقایون بعضی وقت ها محبت کردن یادتون میره؟

آقایون از محبت زیادی همسرشون خسته میشن ؟

تاثیر خوش کلامی و محبت زنانه بر زندگی مشترک چه مقدار است؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
راهنمای زوج های جوان (۷۴ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه) روابط عاطفی زن و شوهرها (۸۱ مطلب مشابه) درد دل های زنان (۲۱ مطلب مشابه)