من یک پسر 28 ساله مجرد هستم که از خدا میخوام یک همسر خوب و پاک به من بده و از لحاظ مالی پیشرفت بکنم. من میخوام یک نیت ختم قرآن بکنم برای ماه محرم و صفر و این بار با خلوص نیت بیشتری این کار رو انجام بدم. با باور به اینکه خدای متعال حتما دعاهای من رو مستجاب میکنه.

من یه مدت کاهل نمازی کردم و از خدا میخوام توبه بکنم و از این به بعد دوباره مثل گذشته نمازهای خودم رو هم سر وقت بخونم و رابطه عمیق تر و محکم تری با خدا برقرار بکنم.

من از زندگی مجردی خسته شدم، من از بی پولی خسته شدم. اول از خدا میخوام که یک کار خوب پیدا بکنم و خودم هم از همین امروز تلاش میکنم، الان کار دارم ولی زیاد خوب نیست بعدش هم از خدا میخوام که یک دختر قانع و بساز و خوب و پاک نسیب من بکنه، چادری یا مانتویی (نه از این جلو بازها و ...) مانتویی سنگین و خوب.

میخوام واقعا تغییر بکنم، میخوام خودارضایی رو هم کنار بذارم و از خدا میخوام که به من کمک بکنه این کار رو دیگه انجام ندم و در پاداش این همسری مهربان و خوب و زیبا و صد البته حتما مومن و پاکدامن به من بده و گشایشی قبل از ازدواج و بعدش در روزی ام ایجاد بشه. من میخوام به خداوند توکل بکنم و نیاز به دعاهای شما هم دارم و امیدوارم با منتشر کردن این سوال هم من رو رهنمایی بکنید، اگر نیتم خوبه منو تشویق بکنید و تایید و اگر نکات خوبی هست به من بگید.

من تا حالا با دختری دوست نشدم، یعنی شاید یکی دو بار در حد چند ساعت حرف تلفنی و اون هم دیدم کار بیهوده و چرت و پرتیه و اون دخترها خیلی جلف و سبک و بد به نظرم رسیدن و بی مسئولیت و با نگاه سرسری. به خاطر همین هرگز به سمت دوستی نرفتم که بخواد عمیق هم بشه و نمیخوام برم.

ولی از تنهایی ام خسته ام و میخوام خداوند به من کمک بکنه. اگه نکاتی هم میتونید بهم بگید یا ایرادی در کارم هست در این نیتم و در این تغییر و هدفم به من بگید.

آیا شما هم از این نیت ها کردید و تونستید حاجات خودتون رو بگیرید؟، من نیت کردم در ماه محرم و صفر (تا پایان ماه صفر) ختم قرآنم رو تمام بکنم. و از خدا میخوام در این دو ماه بتونم یک کار پیدا بکنم و تا پایان ماه صفر هم دختر خوبی پیدا بکنم.

به سرم زده که حتی اگه این دختر پیدا نشد. مثلا برم به یک روحانی دانشگاه، به یک روحانی حوزه، یا مسجدی جایی برخلاف اینکه همیشه خجالت میکشیدم بگم که یک دختر به من معرفی بکنه، (اگه خدا خودش سر راهم قرار نداد)، من بعد از ماه صفر که ختم قرآنم تمام شد این کار رو انجام میدم.

چون خانواده ای ندارم که در این زمینه به من کمک بکنن، نه عمه دارم، نه خاله دارم، نه عمو دارم، نه دایی، نه مادر، نه خواهر. بابام تک فرزند بود، مادرم فوت شده و خواهر و برادری نداشت. خواهر هم ندارم.

یک سری گناهان هم داشتم مثل همین خودارضایی که تصمیم گرفتم کنار بذارم و خدا بهم کمک بکنه تا به خواسته هام برسم. ممنونم دوستان برام دعا کنید به خواسته هام برسم. استارت کارم رو میخوام از روز اول محرم یعنی 10 شهریور 98 روز یکشنبه بزنم تا 28 صفر تمام میشه.


مرتبط :

به خاطر بیکار شدن، زخم زبون های ننه مون هم به غصه هام اضافه شد

در حق من که بچه ی آخرم داره ظلم میشه

سوال از دهه شصتی هایی که چشم انداز روشنی ندارند

کی قراره به یه زندگی خوب برسم ؟

تا زنده ای زندگی باید کرد

آیا به صلاح دهه شصتی هاست که ازدواج نکنند ؟!

بخدا منم دوست داشتم ازدواج کنم

پسری 35 ساله ام، احساس میکنم گم شدم در این دنیا

تا کی ما دهه شصتی ها باید غصه بخوریم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) درد دل های پسران (۹۷ مطلب مشابه)