سلام دوستان

دختری ۲۷ ساله هستم و شاغل، چند سال پیش درگیر یه پسری شدم و حس هم دو طرفه بود، اما درست وقتی رابطه مون داشت به اوج خودش میرسید متوجه خیانت اون آدم شدم و وقتی به روش آوردم به جای اینکه تلاش کنه قضیه رو درست کنه با لجبازیش کار رو بدتر کرد، یعنی اولش که مطرح کردم باهاش گارد گرفت منم رابطه رو با وجود علاقه ی زیادم تموم کردم، بعد ها متوجه شدن که اهل روابط متعدد بوده و فهمیدم انتظار وفاداری از این آدم رو نباید داشته باشم.

بعد چند ماه این پسر طوری وانمود کرد که ظاهرا اصلاح شده برگشت، ولی میدونستم و مطمئن بودم که روابط دیگه ای هم با آدم های دیگه داره و به شدت دلشکسته و سرد شدم نسبت بهش، و مجبور شدم برای همیشه فراموشش کنم، فوق العاده برام سخت بود و هنوز هم بهش فکر میکنم و درگیرشم.

ولی واقعا کار اون رابطه تموم شده بود برای همیشه، حالا مشکلی که دارم اینه که کم و بیش مواردی بهم معرفی میشه یا خودشون جلو میان، خیلی هاشون ظاهر خوب و موجهی دارن اما نمی دونم چی سر دلم اومده که دیگه نمی تونم عاشق بشم و اعتماد کنم... .

طرافیانم هم بهم فشار میارن که یکی رو انتخاب کن ولی واقعا عاشق هیچ کسی نمیشم...، وقتی از اون پسر جدا میشدم با خودم گفتم ترجیح میدم با کسی که کمتر عاشقشم ازدواج کنم ولی بهم وفادار باشه.

یعنی ترجیح دادم از عشق بگذرم به نفع وفاداری، مشکلم اینه که حالا که تصمیم گرفتم با عقل ازدواج کنم نه با عشق، دنبال چه معیارهایی باید باشم توی اون پسر که مطمئن بشم اهل خیانت نیست ... خیلی ها میگن ربطی به گذشته ی طرف نداره...، کسانی هستن که گذشته ی خوبی داشتن و بعد ازدواج سر و گوش شون جنبیده و برعکس...، ربطی به مذهبی بودن هم نداره چون میشناسم دور و اطرافم آدم های به ظاهر مذهبی که اهل خیانت هستند.

من از عشقم نسبت به یه فرد گذشتم چون میترسیدم وفادار نمونه و ترجیح دادم با کسی که علاقه ی کمتری بهش دارم ولی اهل روابط متعدد و خیانت و ... نبوده باشه ازدواج کنم، ولی این موضوع آزارم میده که اگه اون آدمم یه روزی خیانت کرد چی ...، پشیمون نمیشم که عشق اولم رو سر این موضوع از دست دادم؟

 

مرتبط:

 

علت تناقض های رفتاری پسری که قراره باهاش ازدواج کنم چیه؟

دخترانی که پسران اون ها رو برای تفریح و رابطه جنسی میخوان چه ویژگی هایی دارن؟

مشکل بزرگم اینه که اصلا دید خوبی نسبت به مردها ندارم

آقایون از کانال رابطه جنسی عاشق یه خانم میشن؟

بدترین رفتاری که از جانب جنس مذکر اعصاب تون رو خورد میکنه چیه ؟

اعتماد به نفس پسری که منتظره دختران بهش پیشنهاد آشنایی بدن بالاست ؟

پسرانی که دختر زیاد دور و ورشونه چه مشخصه هایی دارن؟

تفاوت های دل کندن واقعی با کم محلی مصنوعی پسران در ارتباط با دختران

فراز و نشیب های بعضی از آقایون در ارتباط با خانم های همکار، همکلاسی و ...

دلیل انتشار عکس با دوست دختر در فضای مجازی چیه؟

زئوس تایپ ها، رابطه عشق و قدرت

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

هدف دختران از تمجید، تایید و علاقه به سلبریتی های مرد چیه ؟

شخصیت شناسی انواع مردان

نقش شناخت از خود و طرف مقابل در داشتن یک رابطه موفق

ویژگی های افسردگی در مردان

ویژگی های کاملا مردانه

ذات واقعی مردان چگونه است؟

واکنش مورد علاقه مردان موقع درد و دل کردن

سه سوال در مورد نیاز عاطفی مردان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) آموزش روش های تحقیق برای ازدواج (۴۶ مطلب مشابه) رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه)