سلام

یه سوال واسم پیش اومده جوابش هم حیاتیه. خواهش میکنم آقایون به دقت جواب بدن. چون خودشون بهتر میدونن چی تو دل مردونه شون میگذره. خانم ها هم به دقت جواب بدن. ببینید دخترهای اطراف تون یا احیانا خودتون چیکار کردید که این اتفاق افتاده باشه. حالا موضوع چیه؟

واقعیتش میخوام بدونم دخترهایی که پسری اون قدر عاشق شون میشه که حاضر میشه از شهر و دیار خودش و خانواده و ایل و تبارش کنده بشه و بره شهر دختره، اینا چیکار میکنن خداوکیلی؟

چی باعث میشه پسره اونقدر بخوادش که از زادگاهش بکنه بیاد با دختره زندگی کنه. من دوستانی داشتم اصلا سر از کارشون نتونستم در بیارم، نفهمیدم چیکار کردن که پسر رو از شرق تا غرب یا برعکس از غرب تا شرق کشوندن دنبال خودشون. بعضی ها رو هم دیدم آشنا و دوست نیستن رهگذرن میگن که شوهرمون اومده شهر ما به خاطر ما.

حال برعکس دخترایی هم هستن بیچاره ظاهر عالی، اخلاق بیست، عشق پسر بهشون در حد و اندازه نمیگنجه، بعد میبینی طرف میگه نمیام شهرتون. تو دختری تو پاشو بیا. من که شوهر نکردم که بیام شهر شما.

ما هم که هر کی سر راه مون قرار گرفت نتونستیم مثل دوستامون بکشونیمش شهر خودمون در حالی که نه ظاهر و اخلاق و موقعیت مون کمتر از اون دخترهای دوست یا همکلاسی مون بود نه عشق دو طرفه مون با پسره کمتر از عشق اون ها با مورد خودشون. 

اصلا نمیفهمم گیج میزنم. جون هر کی دوس دارین صادقانه بگین جریان چیه بلکه منم حالیم شه بفهمم چی به چیه.

ضمنا مورد کار و اینا رو بهونه نیارید و بگید کارش نمیشه تو شهر دختره و این حرف ها یا مثلا خونه نداره. دقیقا موردهایی که میگم طرف نه کارش میشده تو شهر دختر و نه خونه داشته و نه کسی رو میشناخته و نه اصلا گروه خونیش به مردم اون شهر میخورده ولی بازم پاشده اومده.

با تشکر فراوان-دختر فامیل


مرتبط:

کمکم کنید کسی که عاشقش شدم رو بشناسم

می ترسم به خاطر دوری راه و ...، خانواده دختر مورد علاقه م مخالفت کنن

زندگی با خانواده شوهر در یه شهر دیگه و دور از خانواده

درخواست راه حل برای یکی از دردسرهای ازدواج راه دور

مزایا و معایب ازدواج راه دور چیه؟

مزایا و معایب دوری از خانواده بعد از ازدواج

بعد از ازدواج، دور شدن از خانواده سخت نیست ؟

اگه با دختری که اهل یه شهر دیگه ست ازدواج کنم زندگی ما چطور خواهد بود ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) ازدواج راه دور (۱۵ مطلب مشابه)