سلام خدمت دوستان گل

من ۲۱ سالمه، امسال سال آخر پرستاری ام، تقریبا یک سال پیش یکی از همکلاسی هام که ازم یک سال بزرگتره و موقعیت خوبی داره، بهم ابراز علاقه کرد و رسما خواست که به خواستگاری بیان. منم چون پارسال کمی دو دل بودم جواب منفی بهشون ندادم و جواب مثبت هم ندادم گفتم فعلا نمیتونم چیزی بگم . 

رفته رفته بهشون علاقه مند شدم، پسر به روز و باکلاسیه، خیلی هم متین و آقاست و تو این یک سال که شماره منو داره حتی یک بار هم نشده مزاحمت ایجاد کنه یا پیامی بده. من بهش علاقه دارم البته بعد یک سال که پیگیره هنوز علاقه م رو بهشون نگفتم اما حس میکنم متوجه شدن.

راستش مشکلی که هست ایشون دوران راهنمایی تصادف میکنن و بینی شون میشکنه و اوایل جدی گرفته نمیشه، رفته رفته صداشون خفه و تو دماغی شده. یعنی جملات اول صحبت شون رو خفه میشنون همه، و یه کم که حرف میزنه بهتر میشه، اما بازم صداشون تو دماغیه. 

این موضوع منو رنج میده واقعا. میترسم بعدا دور و بری هام چیزی بگن و ناراحتم کنن از طرفی بهشون علاقه دارم و نمیتونم به کسی دیگه فکر کنم. به نظرتون مشکلش حاده؟، یا من دارم سخت گیری میکنم؟ ، شما بودین چیکار میکردین؟!، آخه مادرمم منو میترسونه میگه بعدا نکنه به روت بیارن!


مرتبط با کسب شناخت قبل از ازدواج:

پیش از ازدواج، حتما چند جلسه مشاور برید و خوب تحقیق کنید

روش کسب شناخت قبل از ازدواج

مخالفت والدین با دوران شناخت طولانی مدت قبل از ازدواج

برای شناخت، یک جلسه خواستگاری بهتره از چند سال دوستی است

روش افزایش شناخت از دختر در یک جلسه خواستگاری

روش شناختن افراد خودخواه قبل از ازدواج

برای کسب شناخت در ازدواج های فامیلی چکار باید کرد ؟

جلسات خواستگاری رو برای شناخت کافی نمی دونم

در خواستگاری بهتر میشه طرف رو شناخت یا در دوستی؟

میخوام با شناخت، شوهر کنم؟

رفت آمد خانواده ها برای شناخت بیشتر در قبل از عقد

جلسه دوم خواستگاری - شناساندن نه شناختن

خواستگاری راهی درست برای شناخت



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) موانع ازدواج (۴۹ مطلب مشابه)