سلام 

میخواستم بدونم اون آزمون تب مزاج شناسی که بدیم یعنی معنیش از نظر جنسی گرم یا سرد بودن هم هست ؟ چون من یه دختر 17 ساله هستم که وقتی آزمون مزاج شناسی زدم برام نوشت سرد و تر یعنی من آدم سردیم؟

تو روابطم بعدا مشکل ایجاد میکنه؟ باید موقعی که ازدواج میکنم به طرف مقابلم بگم؟ مزاج چیزیه که تغییر میکنه بعدا یا نه ثابت میمونه تو هرشخص؟ شرمنده بابت سوالای زیادم، پیشاپیش ممنونتونم


پیشنهاد :

کشف مزاج جنسی دختر بدون پرسیدن سوال در خواستگاری

تشخیص مزاج جنسی قبل از ازدواج

من از کجا باید بفهمم گرم مزاج هستم یا سرد مزاج ؟

میشه تو خواستگاری بحث مزاج جنسی رو پیش کشید؟

چطوری بفهمم طرف مقابلم گرم مزاجه یا سرد مزاج ؟

سرمایی بودن ارتباطی به سرد مزاج بودن داره ؟

چطور به خواستگارم بگم سرد مزاجم ؟

به چه کسی سرد مزاج جنسی گفته میشود ؟

متاهلین ، تصورات شما از مزاج جنسی تون تا چه حد درست بود ؟

واقعا مردم سفید پوست سرد مزاجند ؟

راهنمای کشف مزاج جنسی در خواستگاری

ادعای گرم مزاج بودن در قبل از ازدواج و تعداد رابطه در بعد از ازدواج

آیا عاطفی بودن به گرم مزاجی ربط داره؟

جنب شدن در خواب شرط گرم مزاج بودنه؟

پوست سفید و خواب زیاد از علائم سرد مزاجی محسوب میشه ؟

آیا اکثر مردم از لحاظ جنسی گرم مزاج هستند ؟

بین گرم مزاج بودن مرد و توانایی ارضای جنسی همسرش ملازمتی هست ؟

الان تو جامعه تعداد دخترها و پسرهای گرم مزاج خیلی رفته بالا ؟

رابطه گرمی مزاج و گرمی احساسات عاطفی در خانم ها

اگه ازدواج کنم مشکل سرد مزاجی من حل میشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)