سلام

خیلی خوشحالم بابت این وبلاگ... من یه چند تا سوال دارم. میشه زود جواب بدین... آخه خواستگار دارم چند جلسه هم گذشته ...

1) آیا عاطفی بودن به گرم مزاجی ربط داره ؟

من یه دختر به شدت عاطفی هستم و نیاز عاطفی به ازدواج دارم. و خیلی دوست دارم همسرم عاطفی باشه و زندگیمون رمانتیک باشه... پس آیا من گرم مزاجم؟ و شوهرم باید گرم مزاج باشه؟ (میل جنسیم را نمی تونم بفهمم چقدره یا بالا محسوب میشه یا پایین؟)

2) آیا مردان گرم مزاج به طور کلی عاطفی ترند. یا مردان عاطفی به طور کلی گرم مزاج ترند؟ یا فرقی نداره؟ ربطی داره؟

3) من طبق گفته های دکتر فرهنگ به نظر می رسه لمسی هستم. یعنی واقعا هم از بغل شدن خوشم میاد الان مثلا اگر از یه شخص بصری خوشم بیاد و ازدواج کنم اشتباهه؟

اگر یک شخص سمعی با بصری ازدواج کنه اشتباهه؟

چون من خواستگاریم سنتیه و نمیشه طولش داد... خدا خیرتون بده...


پیشنهاد :

کشف مزاج جنسی دختر بدون پرسیدن سوال در خواستگاری

تشخیص مزاج جنسی قبل از ازدواج

من از کجا باید بفهمم گرم مزاج هستم یا سرد مزاج ؟

میشه تو خواستگاری بحث مزاج جنسی رو پیش کشید؟

چطوری بفهمم طرف مقابلم گرم مزاجه یا سرد مزاج ؟

سرمایی بودن ارتباطی به سرد مزاج بودن داره ؟

چطور به خواستگارم بگم سرد مزاجم ؟

به چه کسی سرد مزاج جنسی گفته میشود ؟

متاهلین ، تصورات شما از مزاج جنسی تون تا چه حد درست بود ؟

واقعا مردم سفید پوست سرد مزاجند ؟

راهنمای کشف مزاج جنسی در خواستگاری

ادعای گرم مزاج بودن در قبل از ازدواج و تعداد رابطه در بعد از ازدواج

نتیجه آزمون طبع شناسی ، ربطی به مزاج جنسی داره ؟

جنب شدن در خواب شرط گرم مزاج بودنه؟

پوست سفید و خواب زیاد از علائم سرد مزاجی محسوب میشه ؟

آیا اکثر مردم از لحاظ جنسی گرم مزاج هستند ؟

بین گرم مزاج بودن مرد و توانایی ارضای جنسی همسرش ملازمتی هست ؟

الان تو جامعه تعداد دخترها و پسرهای گرم مزاج خیلی رفته بالا ؟

رابطه گرمی مزاج و گرمی احساسات عاطفی در خانم ها

اگه ازدواج کنم مشکل سرد مزاجی من حل میشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)