سلام

ببخشید من از دوستان با تجربه سوالی داشتم.

حدودا یه ماهه دیگه قراره که عقد و ان شاالله بعد از یک سال هم عروسی کنیم. تو یه سایتی خوندم که نوشته بود خانم های گرم مزاج و سرد مزاج چه علائمی دارند .

اونجا نوشته بود خانم هایی که سفید پوستند سردند. شهری که خانم من متعلق به اونجاست هوای بسیار سردی داره و توی آمار خوندم که این شهر توی ایران بعد از یک شهر دیگه سرد ترین هوای کشور رو داره. این باعث شده مردم این منطقه خیلی سفید باشند و تقریبا شبیه به مردم روسیه هستند و نامزد من هم از این قاعده مستثنا نیست . مشکل من اینه که من خیلی گرمم و اصلا یک آدم سرد مزاج نمی تونه منو تحمل کنه.

می خواستم بدونم به نظر شما و با تجربه ای که دارید واقعا مردم  سفید پوست سرد مزاجند یا این حرف اشتباهه؟

لطفا راهنماییم کنید


پیشنهاد :

کشف مزاج جنسی دختر بدون پرسیدن سوال در خواستگاری

تشخیص مزاج جنسی قبل از ازدواج

من از کجا باید بفهمم گرم مزاج هستم یا سرد مزاج ؟

میشه تو خواستگاری بحث مزاج جنسی رو پیش کشید؟

چطوری بفهمم طرف مقابلم گرم مزاجه یا سرد مزاج ؟

سرمایی بودن ارتباطی به سرد مزاج بودن داره ؟

چطور به خواستگارم بگم سرد مزاجم ؟

به چه کسی سرد مزاج جنسی گفته میشود ؟

متاهلین ، تصورات شما از مزاج جنسی تون تا چه حد درست بود ؟

راهنمای کشف مزاج جنسی در خواستگاری

ادعای گرم مزاج بودن در قبل از ازدواج و تعداد رابطه در بعد از ازدواج

آیا عاطفی بودن به گرم مزاجی ربط داره؟

نتیجه آزمون طبع شناسی ، ربطی به مزاج جنسی داره ؟

جنب شدن در خواب شرط گرم مزاج بودنه؟

پوست سفید و خواب زیاد از علائم سرد مزاجی محسوب میشه ؟

آیا اکثر مردم از لحاظ جنسی گرم مزاج هستند ؟

بین گرم مزاج بودن مرد و توانایی ارضای جنسی همسرش ملازمتی هست ؟

الان تو جامعه تعداد دخترها و پسرهای گرم مزاج خیلی رفته بالا ؟

رابطه گرمی مزاج و گرمی احساسات عاطفی در خانم ها

اگه ازدواج کنم مشکل سرد مزاجی من حل میشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آموزش روش های تحقیق برای ازدواج (۴۶ مطلب مشابه)