با سلام و عرض خسته نباشید به همه دوستان

در پست های متفاوتی دیده ام و خوانده ام که افرادی بعد از ازدواج متوجه شدند با همسرشان مزاج متفاوتی دارند و همین باعث شده تا رابطه شان سست و زندگی شان تلخ شود.

چون بالاخره اگر آقا گرم مزاج و خانم سرد مزاج باشه، خانم توان پاسخگویی به نیاز جنسی شوهرش را ندارد، آقا سرخورده و خانم هم شرمنده آقا می شود که نمی تواند نیازش را برطرف کند.

اگرخانم هم گرم و آقا سرد باشه باز همین اتفاق به وجود می آید و همچنین در پست های بسیاری پسری گرم مزاج به خواستگاری دختری رفته و از مزاج جنسی آن دختر مطلع نیست و بلاتکلیف است که بپرسد یا نه؛ اگر پرسید چگونه بپرسد که سوء تفاهم به وجود نیاید. یا دختری که در دوران مجردی اش تحت فشار جنسی بوده و الان خواستگار دارد، نمی داند که مزاج جنسی طرف مقابل چگونه است و نگران این است که شوهرش هم سرد باشد و بعد از تحمل این همه فشار آخرش به آرامش کافی نرسد.

همه این عوامل موجب شد تا من مطلبی را ارسال کنم تا افراد در این وضعیت، بیایند با دادن ویژگی های طرف مقابل در صفحه شخصی من یا صفحه ای که پست در آن ارسال خواهد شد از مزاج جنسی طرف مقابل مطلع شوند یا من به آن هایی که در جلسه خواستگاری حضور دارند کمک کنم چگونه به طور غیر مستقیم از مزاج طرف مقابل آگاه شوند.

دوستان آرزو دارم این کمکی که می خواهم انجام دهم مثمر ثمر واقع شود . امیدوارم هیچ زوجی دیگر از بابت ناهمسان بودن میل جنسی رنج نبرد.

آرزوی خیرخواهی برای همه ی هموطنان

 

پیشنهاد :

کشف مزاج جنسی دختر بدون پرسیدن سوال در خواستگاری

تشخیص مزاج جنسی قبل از ازدواج

من از کجا باید بفهمم گرم مزاج هستم یا سرد مزاج ؟

میشه تو خواستگاری بحث مزاج جنسی رو پیش کشید؟

چطوری بفهمم طرف مقابلم گرم مزاجه یا سرد مزاج ؟

سرمایی بودن ارتباطی به سرد مزاج بودن داره ؟

چطور به خواستگارم بگم سرد مزاجم ؟

به چه کسی سرد مزاج جنسی گفته میشود ؟

متاهلین ، تصورات شما از مزاج جنسی تون تا چه حد درست بود ؟

واقعا مردم سفید پوست سرد مزاجند ؟

ادعای گرم مزاج بودن در قبل از ازدواج و تعداد رابطه در بعد از ازدواج

آیا عاطفی بودن به گرم مزاجی ربط داره؟

نتیجه آزمون طبع شناسی ، ربطی به مزاج جنسی داره ؟

جنب شدن در خواب شرط گرم مزاج بودنه؟

پوست سفید و خواب زیاد از علائم سرد مزاجی محسوب میشه ؟

آیا اکثر مردم از لحاظ جنسی گرم مزاج هستند ؟

بین گرم مزاج بودن مرد و توانایی ارضای جنسی همسرش ملازمتی هست ؟

الان تو جامعه تعداد دخترها و پسرهای گرم مزاج خیلی رفته بالا ؟

رابطه گرمی مزاج و گرمی احساسات عاطفی در خانم ها

اگه ازدواج کنم مشکل سرد مزاجی من حل میشه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل جنسی در خواستگاری (۴۵ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)