خانواده شوهرم دزدن !!!؛

لطفا نیاید بگید چرا تهمت میزنی یا خانواده همسر مثل خانواده خودت هستند یا از این قبیل حرف ها، این تجربه ی پنج سال زندگیمه!، مادر شوهر و سه تا خواهر شوهر دارم که دوتاشون بچه هم دارن. 

این ها پاشون به خونه ی من میرسه یه چیزی کم میشه از خونه ام!، از پول و مدارک و طلا بگیرین تا موگیر و سنجاق سر و رژ لب!، از لحاظ مالی مشکلی اصلا ندارن اما هم عادت به دست کجی دارن، هم دوست دارن منو اذیت کنن.

خواهش میکنم نگین اشتباه میکنم، بهم ثابت شده، حتی به همسرم هم ثابت کردم، اما زیر بار نمیره، اگه منم بودم جلو همسرم زیر بار نمیرفتم! معلومه که خجالت میکشه، یه کاسه پلاستیکی بتونن برمیدارن تا من دنبالش بگردم حالا دیگه وای بحال بقیه ش، به خدا یه لاک نمیتونم رو میز آرایشم بذارم، مادر شوهر و پدر شوهرم هم هرازگاهی شده شب ها بیان بخوابن!، روزها گاهی چند تایی میان مهمونی بعد هر کدوم میرن یه اتاق دنباله کدوم شون بدوم نتونن کش برن؟، خیلی سخته زندگیم. 

حتی قفل های خونه م هم هر از چند گاهی عوض میکنم چون یه بار لو رفت کلید خونه مون رو دارن!، نمیتونم بگم نیاین خونه، یا تک تک بیاین، یا در همه ی اتاق ها رو قفل کنم، نمیتونم در کابینت ها رو قفل کنم!، آدم غصه اش میشه یه چیزی رو خریده دوباره عینا بره همون رو بخره، درسته شوهرم پولش رو میده ولی یه چیزی که داریش رو چرا باید دوباره بخری!، دنبال وسایل گشتن خیلی سخته!، مهمانی بیان آرامش نداشته باشی سخته! 

همه ی وسایلت رو بریزی تو یه کمد قفل کنی، بقیه کمدها خالی باشه سخته!، به شوهرم دیگه نمیگم . خودش هزار مشکل داره، نمیخوام عذاب بیـ... خانواده ش رو به دوش بکشه، لطفا نگین خب راه شون ندین چون همسرم بچه آخره و محاله همچین کاری بکنه.


مرتبط:

خانواده شوهرم یه درگیری رو با من شروع کردند

رابطه من با خانواده شوهرم چطور باید باشه ؟

چرا نباید بدی های خانواده شوهرمون رو به شوهرمون نگیم ؟

چکار کنم که در رابطه با خانواده شوهرم پر رو باشم ؟

از خانواده شوهر جز شر چیزی ندیدم

راهنمایی در مورد زندگی مسالمت آمیز با خانواده شوهر

چرا خانواده شوهرم نمیذارن باب میل خودمون زندگی کنیم ؟

خانواده شوهرم اصلا محبت های منو نمی بینن

من از دو رویی خانواده شوهرم واقعا خسته شدم

خانواده شوهرم دوست ندارن برم خونه شون

دعا برای دور شدن از خانواده شوهر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه) ارتباط با خانواده شوهر (۶۴ مطلب مشابه)