سلام 

پسری 25 ساله هستم و از خودم و انتظاراتم میگم و میخوام ببینم چه طوری باید کسی رو با این ویژگی هایی که میخوام پیدا کنم؟ خیلی وقت گیره که بخوام 1000 جا خواستگاری کنم تا چنین آدمی رو پیدا کنم، و این که ازدواج مهم ترین انتخاب هر فرد توی زندگیشه.

ورزشکارم و دان 3 کیک بوکسینگ و البته دارای قهرمانی، صاحب یه کسب و کار دامپروری و شیلات هستم و توی بورس هم معامله میکنم و شغلم باعث نمیشه تا در کنار همسرم نباشم، مذهبی هستم و نماز جماعت رو هرگز ترک نمیکنم تا وقتی واجبی مونده که بهش عمل نکرده باشم درگیر مستحبات نمیشم و دنیا زده نیستم و دنبال خوشبختی دنیا و آخرتم.

در کل هیچ کاری که حرام باشه رو انجام نمیدم و مذهبی بودن رو با اخلاق بودن، وفادار بودن، راستگو بودن، مهربان بودن، بخشنده بودن و ... میدونم نه کسی که رفتارش با عملش تناقض داره. سابقه ام هم پاکه و نه دنبال نامحرم رفتم و نه سیگار و ... و حتی رژیم غذایی روزانه ام هم رژیم مفید و خوبیه، پایبند و عاشق همسرم و فدارکار در حقش تا آخر عمر.

سعی کردم هیچ ویژگی بدی نداشته باشم و با تلاش خودم رو هر روز بهتر از دیروز کنم و این که با تلاش رسیدن به هیچ چیزی ناممکن نیست، سن و سال و قیافه هم اهمیت زیادی نداره، جوون کسیه که پیشرفت میکنه حالا تو هر زمینه ای که میخواد باشه، میان سال وضعش ثابته و پیر در حال پس رفت.

ملاک ها:

1- داشتن افکار و اهداف بسیار بزرگ، 2- داشتن اراده، 3- تغییر پذیری و تلاش برای این که هر روز از دیروزش بهتر باشیم چه از لحاظ اخلاقی چه مالی و ... ، 4- عاشق بودن در تمام طول زندگی، 5- مذهبی بودن طبق سیره ائمه نه بی دین و نه متحجر


مرتبط با بررسی معیارهای پسران برای ازدواج :

در مورد دختر مورد علاقه م 6 نگرانی ندارم

به خاطر ضعف اعصاب می ترسم ازدواج کنم

دختر خانم، با من ازدواج میکنی تا زندگی رو با هم بسازیم؟

به چنین پسری بله میگن ؟

به یه خواستگار با این شرایط بله میدین؟

معیارهای یک مرد عالی در نظر خانم ها برای ازدواج چیه ؟

با من ازدواج میکنی ؟

پشت پرده انتخاب همسر در بعضی از پسران

آیا من شرایط ازدواج رو دارم ؟

خانم ها، پسری با این شرایط رو قبول می کنید ؟

9 مورد خواستگاری رسمی رفتم، اشکال کارم کجاست ؟

ملاک های انتخاب همسر اینده ی حمید رضا

اگه ازتون خواستگاری کنم چه جوابی میدید ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) پیدا کردن دختر مناسب برای ازدواج (۳۷ مطلب مشابه)