سلام

خسته نباشید

این آقایونی که میگن ما بچه نمیخوایم پس برای چی ازدواج میکنن؟، واقعا هدف شون از ازدواج کردن چیه؟، از نظر من این ها فقط به دنبال رفع نیاز جنسی شون هستن و خودشون رو پشت این حرف که ما دل مون نمیخواد، بچه هامون رو ،پاره تن مون رو تو همچنین جامعه ای به دنیا بیاریم تا مثل خودمون زجر بکشه قایم کردن !. 

ولی پس برای چی ازدواج میکنن چون هدف شون بقای نسل نیست؟!  تو جامعه ی ما به یه شکل دیگه ای هم میشه این نیاز رو برطرف کرد حالا یا حلال (ازدواج موقت) یا یه جور دیگه، چرا از این راه نمیرن چون اینها که بچه نمیخوان؟! چرا باید خودشون رو تو دردسرها و مشکلات ازدواج دائم بیاندازند؟!، به نظر من مردهای این طوری ترسناکن.

حالا زن هایی که بچه نمیخوان ولی ازدواج میکنن دنبال اینن که حامی داشته باشن و از مزایای متاهلی استفاده کنن، اسم متاهل بودن روشون باشه. جامعه ی ما بهمون یاد داده یه زن باید به یه مرد تکیه کنه.

اما مردهایی که بچه نمیخوان هدف شون چیه از ازدواج؟ یعنی دنبال رشد معنوی و اخلاقی هستن یا برطرف کردن  نیاز جنسی شون یا چیز دیگه؟

ممنون میشم نظرات تون رو بیان کنید.


مرتبط با عدم تمایل به بچه دار شدن بعد از ازدواج :

می خوام ازدواج کنم ولی هیچ وقت نمی خوام بچه دار بشم

علاقه ای به برگزاری مراسم عروسی ندارم، بچه هم نمی خوام

می خوام با خانمی ازدواج کنم که بچه نخواد

چرا بعضی از مردان بچه نمی خوان ؟

کجا میتونم شوهری پیدا کنم که هیچ وقت بچه نخواد ؟

چه طور زنم رو قانع کنم از من بچه نخواد

می خوام با خانمی ازدواج کنم که بچه نخواد

دختر مورد علاقه م میگه دوست ندارم بچه دار بشم

ازدواج با پسری که نمی تونه بچه دار بشه

شوهرم راضی نمیشه که بچه دار شیم

دلم می خواد بچه دار شم ولی شوهرم رضایت نمیده

دوست ندارم بچه دار بشم، باید به خواستگارم بگم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)