من ۳۲ سالمه، چند ماه پیش با یکی از همکارانم آشنا شدم، ما هر دو دکترا داریم و هم سنیم. اولین باری که دیدمش به خودم گفتم اصلا جذاب نبود، رفتارش اصلا مثل یه دکتر نیست. بعد از چند ماه بدلیل مسائل کاری بهش زنگ زدم و بعد از چند روز خودش پیام داد و گاهی هم من پیام دادم و همین طوری حرف زدیم تا اینکه ارتباط مون ادامه پیدا کرد. 

اوایل باورم نمیشد من دارم باهاش ارتباط برقرار میکنم، بیشتر کنجکاو بودم ببینم چه جوریه. خلاصه ی کلام اینکه ما چند بار با هم بیرون رفتیم و ... ، ایشون به نطر من قیافه ش بده، تیپش خیلی بده، اندامش بده، معروره، گاهی منو خورد میکنه و به فکرم نیست. هر چند که من خیلی حساسم ولی اون کاملا مرد سالاره و میگه هر چی بگم باید بگی چشم و هر کاری که بگم بکنی، مهریه ات باید ۱۴ تا باشه و اگه قبول نکنی نمیگیرمت! باید حجابت رو کامل کنی،  آرایش نکنی و ... 

رفتاراش عجیبه، خیلی خاکی و داش مشتیه خیلی، ولی خب خیلی ها هم دوسش دارن، چون مرده واقعا و با معرفته. خودم هم وقتی باهاش هستم بهم خوش میگذره و دوست ندارم بره. هر چند طوری که من بخوام رفتار نمیکنه و مثلا میگه عاشقت نیستم من منطقی ام. انتظاراتش رو بهم گفته و میگه این کارها رو باید واسم انجام بدی.

اما من کس دیگه ای تو زندگیمه، که خیلی دوستم داره و برام همه کار میکنه، اون هم ارشد مهندسیه. بارها تا حالا خوردش کردم ولی اصلا از زندگیم نمیره، ارتباط مون بیشتر یه طرفه و از طرف اون هست قیافه، اندام و تیپش بد نیست. من کاملا در اولویتم براش، هر کاری میکنه واسم هر کاری! فقط تو ارتباط مون من در اولویتم براش و یه جورایی کلا آویزونه.

۲  ۳ ساله که منتطرم مونده. در حالی که همکارم میگه زود تکلیف رو مشخص کن و بیام خاستگاریت من علاف نیستم و نمیخوام بازیم بدی.

نمیدونم چرا اون رو انتخاب میکنم و براش اشک ریختم در صورتی که پسر دومی خیلی بیشتر به من بها میده و بارها اشکش رو در آوردم...


مرتبط:

تا حالا به دختری اینقدر علاقه مند نبودم که به خاطرش هر کاری بکنم

عقل ، احساس ، عاشقی !

نمیدونم به عقلم گوش بدم یا دلم !؟

برای ازدواج به حرف دل باید گوش کرد یا عقل ؟

من نمیدونم با عقلم تصمیم بگیرم یا با دلم ؟

بدجوری بین عقل و احساس، و دین و عرف گیر افتادم

بین عقل و احساسم جنگه

یه اوقاتی هست که آدم بین دل و عقل گیر میکنه

در انتخاب شوهر آینده به حرف دلم گوش کنم یا عقلم ؟

دارم سر دو راهی عقل و احساس قرار میگیرم؟

دو تا خواستگار دارم ، عقلم میگه اولی ، دلم میگه دومی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)