سلام دوستان . من هر موقع اومدم مشاوره بگیرم دوستان گفتن به دلت رجوع کن و یه عده هم گفتن احساسی نشو !!

من یه سوال برام پیش اومده . متاهلین لطفا جواب بدن .

مگه شما که برای اولین بار طرف مقابل رو دیدید از همه زندگیش خبر داشتید ؟ دوست داشتن کار دله دیگه ! خدا مهر یه خانم رو میندازه تو دل ادم. حالا یکی از اخلاق طرف خوشش میاد یکی از دین و ایمانش یکی از قیافه و پول باباش!!

ولی خوب طبیعتا همه ابعاد زندگی طرف رو نمیدونه که . ممکنه از طرف خوشش بیاد بعد بفهمه یه نقصی طرف داره . حالا تصمیم گیری خیلی سخت می شه . طرف رو دوست داری ولی عقلت میگه این کمبود رو طرف داره صبر کن شاید یکی بهتر گیرت بیاد . خوب ادم با دلش چیکار کنه پس!!

شاید با پستایی که گذاشتم یکم با شرایطم اشنا شده باشید. من خانومی رو دوست دارم که مطلقه بوده. تو ماجرای طلاق هم مقصر نبوده . شاید 20 درصد.  خیلی متین و باوقار هست . ولی خوب از همه لحاظ نگاه کنی یک پله پایین تره . البته به جز ایمانش که نمی تونم اظهار نظر کنم چونکه خدا فقط از حال و احوال و کارنامه بنده هاش خبر داره . ولی مطمئنم که از لحاظ ایمان سر تره . بهش علاقه دارم . خوب چیکار کنم !

خانواده میگن بهتر از این هم هست ! واقعا چجور باید تصمیم بگیرم ؟ دارم دیوونه می شم .


مرتبط:

تا حالا به دختری اینقدر علاقه مند نبودم که به خاطرش هر کاری بکنم

نمیدونم به عقلم گوش بدم یا دلم !؟

برای ازدواج به حرف دل باید گوش کرد یا عقل ؟

من نمیدونم با عقلم تصمیم بگیرم یا با دلم ؟

بدجوری بین عقل و احساس، و دین و عرف گیر افتادم

بین عقل و احساسم جنگه

یه اوقاتی هست که آدم بین دل و عقل گیر میکنه

در انتخاب شوهر آینده به حرف دلم گوش کنم یا عقلم ؟

دارم سر دو راهی عقل و احساس قرار میگیرم؟

دو تا خواستگار دارم ، عقلم میگه اولی ، دلم میگه دومی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)