سلام 

من علی ۲۹ سالمه، خیلی جاها خواستگاری رفتم، ظاهرم بد نیست، همه میگن معمولیه، قد بلند هم هستم، اما لاغر اندام، نزدیکه به ۱۷ جا خواستگاری رفتم اما از این ۱۷ جا فقط ۲ نفر به دلم نسبتا نشستن که اون ها هم خانواده هاشون به علت اینکه شغلم شهر دیگه هست میگن نه. 

تو اون شهر با یه دختر آشنا شدم البته اتفاقی از نظر من که به دل نشستن کافیه اما ظاهرش بهتره ، البته شاید چون به دلم نشسته میگم.

سنش ۲۲ ساله، دانشجو هستن اما پوششون خیلی آزاد هست و تو آیدی تلگرام شون عکس های بدون حجاب می گذارن و خیلی اهل آرایش خیلی هستن، نماز هم نمی خونن، مدلینگ هم کار می کردن یه مدت، پدرشون هم مخالف شدید هستن که خواستگار واسه شون بیاد، میگن زوده.

البته خودشون هم به رای خانواده پایبندند و نظر خانواده شون را ترجیح میدن، البته واسه ازدواج رای شون ممتنع و منوط به اجازه خانوادشون هست، هر چند که مادرم و خودم به خانواده شون زنگ زدیم مخالفت شدید کردن واسه خواستگار اومدن برای ایشون.

در ضمن ایشون اهل زنجان هستند و من هم اهل اصفهان، و فاصله مکانی هم داریم، رفتار و گفتار بنده به قول دیگران کاریزماتیک و تاثیر گذاره که بتونم شاید عوضشون کنم، همچنین معیارهای قبلی من در انتخاب همسر با حجاب بودن و متدین بودن و با اخلاق بودن، منش اجتماعی بالا و خانواده دوست داشتنی و مذهبی داشتن  بوده که بتونه تربیت درستی از بچه هام داشته باشه خودم اهل نماز و بچه هیئتی هستم تا حدودی اما این بنده خدا نه.

اما ویژگی های مثبتی هم داره که اون موارد هم بر تلاطم دلم اضافه می کنه، مثلا صداقت و با حیا بودن ،مطیع خانواده بودن و پر بودن وقت شون برای یادگیری، به نطرتون به حرف دلم گوش کنم یا به عقلم ، چون می دونم تا حالا به کسی اینقدر علاقه مند نبودم و حاضر نبودم به خاطرش هر کاری بکنم.


مرتبط:

عقل ، احساس ، عاشقی !

نمیدونم به عقلم گوش بدم یا دلم !؟

برای ازدواج به حرف دل باید گوش کرد یا عقل ؟

من نمیدونم با عقلم تصمیم بگیرم یا با دلم ؟

بدجوری بین عقل و احساس، و دین و عرف گیر افتادم

بین عقل و احساسم جنگه

یه اوقاتی هست که آدم بین دل و عقل گیر میکنه

در انتخاب شوهر آینده به حرف دلم گوش کنم یا عقلم ؟

دارم سر دو راهی عقل و احساس قرار میگیرم؟

دو تا خواستگار دارم ، عقلم میگه اولی ، دلم میگه دومی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) جلب نظر دختر برای ازدواج (۱۰ مطلب مشابه)