سلام

دوستان من مدت یک سال و یکی دو ماه هست که عقد کردم. مشکل من اینه که خانوادم خیلی برام مهمتر از همسرم هستن و با اینکه با عشق و علاقه همسرم رو انتخاب کردم ولی علاقه و وابستگی ای که به خانوادم دارم رو نسبت به همسرم ندارم و احساس میکنم عاشقش نیستم.

چون همه کارهایی که خانوادم برام انجام دادن و میدن رو با همسرم مقایسه میکنم نسبت بهش سرد میشم. من مسأله مالی رو ملاک انتخاب و ازدواجم قرار ندادم و الآن پشیمونم. چون بخاطر این موضوع همسرم خودخواه شده و علاقه ای به اینکه حتی یه روسری برا من بخره نداره. اگه پولی هم دستش بیاد فقط برای خودش هزینه میکنه و توقع داره من بازم چیزی ازش نخوام!

حتی پول شارژم هم دلم نمیومد ازش بگیرم، اگه برای خرید با هم میرفتیم یه چیزی که میخریدم خودم هزینه ش رو پرداخت میکردم. چون شاغل نبود و معذب بودم ازش پولی بگیرم. تنها خریدی که برای من کردن خرید عقد و عید بود که اونم با هزار منت و اخم و تخم که دست رو ارزان ترین چیزها میگذاشتم که بحث پیش نیاره.

با وجودی که هزینه خرید عقد و عیدی ای که ما براش به انتخاب خودش خریدیم از هزینه هایی که برای من میکردن خیلی بیشتر بود. هم ما و هم اونا رسم اینکه برا عقد و عید واسه داماد چیزی بخرن نداریم و فقط برای عروسی میخریم. حتی زن داداش هاش هم هیچ کدوم این کارها رو نکردن، چون رسم نداشتیم هیچکدوم. 

ولی خودش می اومد میگفت شما هم باید برای من عیدی بخرید یا کت و شلوار و بقیه وسایل عقد رو بگیرید! از اینکه با وجود موقعیت و شرایط خوبم این همه کم توقع بودم و هیچی ازش نخواستم پشیمونم و احساس میکنم ارزش خودم رو تو چشم همسرم و خانوادش پایین آوردم.

اون ادعا میکرد عاشق منه و بدون من نمیتونه زندگی کنه ولی من تو هیچ کدوم از این رفتارهاش عشقی نمیبینم. تا زمانی که براش هزینه ای نداشته باشم منو دوستم داره ولی زمانی که بخواد یه چیزی برام بخره انگار مظلومه و من ظالم ترین همسر میشم براش! من واقعا دیگه  روم نمیشه واسه خیلی از هزینه هام مدام دستم رو جلو خانوادم دراز کنم.

با وجودب که هیچی برام کم نمیذارن ولی معذبم. دوست ندارم فکر کنن همسرم برام هیچی هزینه نمیکنه. واسه حل این مسائلم چیکار باید بکنم این فکرها روز به روز داره علاقه م رو نسبت بهش کمتر میکنه.


بیشتر بخوانید :

عقد کردم، شوهرم تا زمانی که براش هزینه ای نداشته باشم دوستم داره

بهترین روش گرفتن پول از شوهر چیه ؟

اوایل عقد زن چطوری باید از شوهرش پول بگیره؟

از این که از شوهرم پول بخوام حس خوبی ندارم

در دوران نامزدی و بعد از ازدواج از لحاظ مالی، چطوری باید با خانوم رفتار کرد؟

در دوران عقدم ، روم نمیشه نیازهام رو به شوهرم بگم

توی عقد خرج خانم باید چطور باشه؟

هر چی میگم در مسائل مالی من و تو نداریم قبول نمیکنه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط عاطفی در دوران عقد (۷۴ مطلب مشابه) مسائل مالی دوران عقد (۱۹ مطلب مشابه)