سلام
خانوما و آقایون، توی عقد خرج خانم باید چطور باشه؟؟

بذارید واضح تر بگم.

الان تو عقدم. میخوام برم آرایشگاه نمیدونم بهش بگم آقایی پول بده برم خوشمل شم یا چیزی نگم و خودم پولشو بدم.

میخوام برم کفش بخرم نمیدونم بهش بگم آقایی بیا بریم برام  کفش بخر میخوام سلیقه ی تو باشه یا نه ممکنه خوشش نیاد و بهتره خودم تنها برم بخرم و پولشو حساب کنم.

نمیدونم چیکار کنم.

خودشم تا حالا نشده یکبار بهم بگه بیا بریم برات چیزی بخرم. یا مثلا خودش برام چیزی بخره. خسیس نیست، اما از نظرش من همه چی دارم و یه عالمه لباس و کفش و لوازم و اینا دارم و احتیاج به چیز جدیدی ندارم.

باور کنین بحث سوءاستفاده مالی نیست. فقط دلم میخواد یکم با خرج های خانم ها و خرید کردن هاشون از همین اول آشنا شه.
آخه خانواده ی خودش خیلییییییی ساده هستن. خواهراش همسن من هستن اما خیلی قانع تربیت شدن. مثلا علیرغم وضع مالی شون که متوسطه، اما فقط یک مانتو دارن که با اون هم دانشگاه میرن هم مهمونی و هم کوه!!!  یا مثلا هیچوقت آرایشگاه نمیرن و تو خونه خودشون رو مرتب میکنن.

یا مثلا ارزون ترین کرم و لوازم آرایش و وسایل رو میخرن. منم بیشتر از درآمدش ازش توقع خرج کردن ندارم. اتفاقا به عقیده همه ی فامیل هامون، منم خیلی قانع و کم خرجم.
فقط میخوام از الان بدونه که خواهراش خیلی کم توقع بودن و همه خانوما مثل خواهراش نیستن. و اگر زن خوش لباس و خوش آرایش می خواد خرج داره.

و همش به من نگه دلم میخواد اینطوری بپوشی و اینطوری آرایش کنی. انگار لباس و لوازم آرایش از آسمون میافته :)

الان اونایی که توعقدن چیکار میکنن؟؟ چجوری هم عزت نفس خودشونو حفظ میکنن و هم شوهرشون رو با نیازهای خانوما آشنا میکنن؟؟ مستقیم به شوهراشون میگن بیا برام فلان چیز رو بخر؟؟

خدا رو هزار بار شکر، من خودم در حد پول آرایشگاه و خرید یک جفت کفش پس انداز دارم ولی حرفم اینه که همسرم از الان یکم بیاد تو باغ و یاد بگیره اگه میخواد خانمش شیک و تمیز و خوشگل بگرده باید پول خرج کنه.


بیشتر بخوانید :

بهترین روش گرفتن پول از شوهر چیه ؟

اوایل عقد زن چطوری باید از شوهرش پول بگیره؟

از این که از شوهرم پول بخوام حس خوبی ندارم

در دوران نامزدی و بعد از ازدواج از لحاظ مالی، چطوری باید با خانوم رفتار کرد؟

در دوران عقدم ، روم نمیشه نیازهام رو به شوهرم بگم

هر چی میگم در مسائل مالی من و تو نداریم قبول نمیکنه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل مالی دوران عقد (۱۹ مطلب مشابه)