سلام

من دختر زیر 30 سال هستم که 3 ساله ازدواج کردم زندگی معمولی به همراه آرامش با شوهرم دارم.... پدر من مهندس و مادرم خانه دار هستن و از نظر وضع مال متوسط رو به بالا هستیم .

در خونه پدرم اصلا دغدغه مالی نداشتم اما از وقتی ازدواج کردم از اونجایی که شاغل هم نیستم باید از لحاظ مالی از شوهرم پول بگیرم که خب تو اکثر خونه ها همین طور هست نمونش خونه مامانم اینا .

ماه تا ماه پدرم یک رقم معینی را برای خرجی خونه و رقمی هم برای خود مادرم میدادن. به من و خواهرم هم هر ماه پول تو جیبی می دادن. اما مساله اینه با وجودی که 1.5 ساله ازدواج کردم هنوز نتونستم رقمی رو مشخص کنم تا شوهرم در ماه بهم بده...

وضع مالی خوبی داره شوهرم اصلا اصلا هم خسیس نیست اما من حس بدی بهم دست میده که بخوام در مورد پول صحبت کنم. خلاصه با وجود زندگی خوب و درآمد خوب همسرم من گاهی 10 تومن هم ندارم ... البته تقصیر خودم هم هست. خیلی بی عرضه هستم.

خرید کردن هم برای خونه با شوهرم میرم و مشکلی درباره خرید خونه نیست. وقتی ازم میپرسه چند بریزم به حسابت باور کنید هزار بار میمیرم و زنده میشم آخر سر هم پایین ترین رقم ممکن رو میگم. البته هنوز از پدرم ماهانه پول میگیرم.

ولی خب دوست دارم راحت به شوهرم بگم چقدر نیاز دارم تا بهم همون مقدار پول بده.خدایی بابام خیلی راحت پول میداد نمیگم خیلی پولدار بود، اصلا، فقط اگر قرار بود پول بده حتما حتما سر موعد به مامانم و ما پول میداد.

موندم بعضی دخترها چه جوری دوست پسرشون رو تیغ میزنن بعد من بدبخت تو خرج گرفتن از شوهرم مردم. خواهشا بقیه خانمها چجوری پول میگیرن؟ آیا مثل من احساس بدی بهتون دست میده؟ بهترین روش چی هست؟ از کمکتون ممنونم.


بیشتر بخوانید :

اوایل عقد زن چطوری باید از شوهرش پول بگیره؟

از این که از شوهرم پول بخوام حس خوبی ندارم

در دوران نامزدی و بعد از ازدواج از لحاظ مالی، چطوری باید با خانوم رفتار کرد؟

در دوران عقدم ، روم نمیشه نیازهام رو به شوهرم بگم

توی عقد خرج خانم باید چطور باشه؟

هر چی میگم در مسائل مالی من و تو نداریم قبول نمیکنه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه) مسائل مالی دوران عقد (۱۹ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)