من یه خانومم بین ۲۵-۳۵ ساله ، دارم از حسودی خفه میشم!، مثل دخترهای دیگه سر مانتو و کفش حسودی نمیکنم که بگین باز این خانوم ها حسود شدن!، خانواده ی من چیزی از بقیه کم که نداشته زیادم داشته، اما حالا بقیه دارن پیشرفت های چشم گیر میکنن، آینده شون رو میسازن، خانواده من گند زده شده به زندگی و آینده شون، غصه فضای خونه مون رو پر کرده. 

از لحاظ مالی، ضریب هوشی، زیبایی و ... بهترین هستیم، اما روز به روز بیشتر خراب میشه زندگی مون در صورتی که اقوام مون روز به روز موفق تر میشن، شاید تنها فرد خوشبخت خانواده که پیشرفت داشته منم، اما غصه ی بقیه شون امونم رو بریده، دارم از حسادت میمیرم، دلم میخواد سر تک تک اطرافیان مون رو بکنم !!!، نگین خب شما هم پیشرفت کنین، نمیشه ... افتادیم تو سرازیری دره. 

اگه میشد که جلوش رو میگرفتم اما نمیشه، ما محکوم به فنا شدیم و چون کاری از دستم بر نمیاد خودم رو سپردم به سرنوشت، ببینم چه بازی هایی قراره سرمون در بیاره، چیزی دست خودمون نیست که بتونم جلوش رو بگیریم، ضرر مالی، جانی، آبرویی و روحی پشت سر هم داره بهمون ضربه میزنه، راهی واسه این نمیخوام چون راهی نداره. 

آدم تو باتلاق هر چی دست و پا بزنه بیشتر غرق میشه، اما دیگه این حس حسادت رو نمیدونم کجای دلم بذارم !، داره داغونم میکنه، خواب شبم رو ازم گرفته، انرژی روزم رو حروم میکنه، کلا شب و روزم شده حسرت. 

آرزوی مرگ شون رو دارم !، گاهی هم میگم کاش خودم بمیرم نبینم موفقیت اون ها رو، شده کابوس ! ، چیکار کنم حسود نباشم و حسودی نکنم ؟!

نگین نماز و دعا بخون دیگه بهش اعتقادی ندارم، خدایی که یه ریز پشت هم بدبختی مون رو می بینه و دست اون ها رو میگیره نمیخوام، خدایی که اون ها رو کمک میکنه، ما رو نمی بینه نمیخوام ، از من بدبخت تر رو نشونم ندین، من از خودم خوشبخت تر ها رو میبینم که شرایط شون مثل ما بود و الان لذت زندگی مال اوناست 

الان فقط یکی راهنماییم کنه چیکار کنم اون ها از ذهنم برن بیرون


مرتبط:

من خیلی حسودی میکنم

دارم دیوونه میشم، نمیدونم چرا انقدر حسودم

حسود شدم، دلم نمیخواد کسی از من سرتر باشه

لطفا بگید چیکار کنم حسودی نکنم ؟

بابا چقد حسودی نکنیم ؟!



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) حسادت کردن (۲ مطلب مشابه)