سلام

من یه دختر معمولی با وضع متوسط رو به پایین ولی آبرو مند ، قیافه میشه بگی خوب ،هی  بدک نیست و تلاشام به هیجا ختم نشد و به خاطر جایی که زندگی کردم و نتونستم واقعا پیشرفت کنم .

الانم در حال تلاشم همچنان از موقعیت اجتماعی خودم به شدت ناراضی ،الان یه مدته حس می کنم چندان برا جامعم مفید نبودم اصلا برا چی بدنیا اومدم چه خدمتی کردم چرا من اینقد بی عرضم  شاکیم از خودم همیشه با خودم دست به یقه ام

حالا شرایط پسرایی اینجا اکثرا میشه گفت عالی و دختراش عالی تر !

آخه طرف 25 سالشه داره دکترا می گیره 29 سالشه بهترین کار و موقعیت

دخترا ما شاء الله همه ته تخصص و دانش و قیافه توپ و اندام بسیار توپ تر ، شکر خدا مشکل مالی هم که ندارن اکثرا مشکلات عاطفیه

خدایی من اگه یکی از شرایط شما رو داشتم صدام در نمی اومد حال می کردم با زندگی

بابا چقد حسودی نکنیم اکثر پسرام میرن هر جا جواب نه میشون

آقا سوال من اینه آیا دختری  و پسر معمولی هم در اینجا پیدا میشه  اگه هستین خبر بدین

عزیزانی که شرایطتون اینقد خوبه خدایی لذت ببرید از داشته هاتون ،جایی ما هم سبز

عزیزان کسی هست مثل من باشه تو این سایت یعنی معمولی رو به پایین . بدون هیچ تخصص خاصی


مرتبط:

چکار کنم نسبت به پیشرفت اطرافیانم حسودی نکنم؟

من خیلی حسودی میکنم

دارم دیوونه میشم، نمیدونم چرا انقدر حسودم

حسود شدم، دلم نمیخواد کسی از من سرتر باشه

لطفا بگید چیکار کنم حسودی نکنم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)