سلام 

من یه دخترم که قبلا هم یه پست گذاشتم راجع به این که چرا تا حالا مورد قبول کسی نبودم, یه مسئله ای پیش اومده خواستم ازتون مشورت و راهنمایی بخوام. 

حقیقتا متوجه شدم 6 ماهی میشه یه آقا پسری پایان نامه شون رو ارائه دادن, حالا سوالم کجاست ؟قبل از ارائه پایان نامه شون نگاه هایی به من داشتن, سعی میکردن نزدیکم بشن مثلا دور و اطرافم رفت آمد داشت, چه طور بگم دوست داشت کلا تو دیدش باشم و دیده هم باشه , گذشت و گذشت و ایشونم ارشدش تموم شد و یه چند ماهی ندیدم شون (تو پرانتز بگم دانشکده ی ما یه کانال داره که بچه هایی که پایان نامه رو میخوان دفاع کنند اعلام میکنه همراه با تصویر اون دانشجو خب منم از اون جا اسم و فامیل این آقا رو دیدم و فهمیدم رشته شون رو و ...) تا ماه قبل که با دوست شون که ایشونم رو پایان نامه ش داره کار میکنه, اومد دانشگاه، در صورتی که ایشون ارشدش رو تموم کرده, حالا تو این مدت چند باری که متوجه شدم هر بار که منو میبینند, یه لبخند رو لب شون میاد, یه نگاه های خاصی! دارن.

بعد دقیقا این بار هم سعی میکنند بهم نزدیک بشه, مثلا اگه روی یه صندلی نشسته باشم, میان یه صندلی اون ور تر من میشینن,  که میتونند خیلی جاهای دیگه بشینند, یه بار داشتم با همکلاسیم صحبت میکردم خواستم برگردم برم عقب دیدم فقط داره نگاه میکنه بعد یهوو چشم شون رو آوردن پایین , هر از گاهی اینقدر دور ور من میان خجالت خیلی میکشم سرم رو میارم پایین.

اون لحظه سرخ میشم , من واقعا نمیدونم قصد این آقا چی هست؟ کلا پسر واقعا خوش چهره و خوش تیپی هست, اگه بگم دوستم داره خب من در حد ایشون نیستم، از نظر خودم , چون ایشون از طرز لباس پوشیدنش مشخص هست که پولدار هستن, در صورتی که من خیلی ساده هستم و از خانواده ی ضعیف تری, حس میکنم پیشنهاد های زیادی از طرف دختران دارن.

من کلا آدمی هستم که اهل دوستی قبل از ازدواج نیستم, یعنی دوست ندارم بازیچه ی دست کسی باشم, بخاطر همین تو دانشگاه کاری به کار آقایون ندارم, نه درسی هیچی, شما بگید با این اطلاعات من توهم میزنم؟ اشتباه میکنم ؟ 

برادران شما هم جنس خودتون رو بهتر میشناسید میشه بگید قصد این آقا چی هست؟ آقای نجفی همیشه میگن تا کسی نیومده خواستگاری تون ذهن تون رو مشغول نکنید, خب من با این اوضاعی که توصیف کردم اگه دارم توهم میزنم کمک کنید زودتر خودم رو نجات بدم ؟


مرتبط:

نحوه برخورد به پسری که زل میزنه و جلو نمیاد

نگاه پسر ها همیشه نشونه علاقه نیست

مثل نوجوان ها نگاه پسران نامحرم رو میذارم به حساب علاقه

متوجه نگاه های خاص یه پسر نسبت به خودم شدم

چطور نگاهی رو خانم ها میتونن علاقه و عشق قلمداد کنن

دختر خانم ها، منطق تون رو بر اساس نگاه و رفتار یه آقا نچینید

نشانه های علاقمندی پسر به دختر برای ازدواج

وقتی می بینم یه پسری داره بهم نگاه می کنه فکر می کنم دوستم داره

میشه نگاه کردن پسران رو به حساب علاقه شون گذاشت؟

دخترا میتونن نوع نگاه پسران رو تشخیص بدن؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) علت و انواع نگاه های پسران و دختران (۲۷ مطلب مشابه) علت و انواع نگاه های پسران (۳ مطلب مشابه)