سلام

با توجه به پست اخیر یکی دوستان با عنوان "دختر خانم ها منطقتون رو بر اساس نگاه و رفتار یک آقا نچینید " سوالی برای من بوجود اومد و فکر میکنم این سوال، سوال و در واقع مشکل خیلی از دختر هاست،

تقاضایی از خانم ها و الاخص آقایون دارم و اون هم این هست که بنظرتون چرا آقایون در محیط دانشگاه و یا خارج از اون گاهی آنقدر دختری رو نگاه میکنند تا برای دختر سوءتفاهم اینجا شه؟

نیتشون از این کار چی هست؟ چطور نگاهی رو خانم ها میتونن علاقه و عشق قلمداد کنن و اصلا این نگاه باید همراه چه رفتار هایی باشه تا بشه گفت اصلا علاقه ای هم در میون هست!؟ ممنون میشم تجربیات خودتون رو به اشتراک بگذارید.

سپاسگزارم 


مرتبط:

در دانشگاه، یه پسر نگاه ها و رفتار خاصی نسبت به من داره

نحوه برخورد به پسری که زل میزنه و جلو نمیاد

نگاه پسر ها همیشه نشونه علاقه نیست

مثل نوجوان ها نگاه پسران نامحرم رو میذارم به حساب علاقه

متوجه نگاه های خاص یه پسر نسبت به خودم شدم

دختر خانم ها، منطق تون رو بر اساس نگاه و رفتار یه آقا نچینید

نشانه های علاقمندی پسر به دختر برای ازدواج

وقتی می بینم یه پسری داره بهم نگاه می کنه فکر می کنم دوستم داره

میشه نگاه کردن پسران رو به حساب علاقه شون گذاشت؟

دخترا میتونن نوع نگاه پسران رو تشخیص بدن؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) علت و انواع نگاه های پسران و دختران (۲۷ مطلب مشابه)