سلام

من یه دختر کنکوری دوازدهمی هستم (نظام جدیدم) ، ولی فقط همین یه بار فرصت شرکت کردن تو کنکور رو دارم دلیلش رو لطفا نپرسید.

مشکل من اینه که یه مشاور تحصیلی تلگرامی دارم که سه سال از من بزرگتره و پسره، ۵ ماهه که با هم کار میکنیم، خودش تو کنکور رتبه ۱۰۰ شده ،من حس میکنم بهش علاقمند شدم و نمیتونم تمرکزم رو بدم به درسم.

همه ش هم عکس های خودش رو میذاره پروفایلش. خیلی هم خوش تیپه، اصلا نمیتونم از فکرش بیرون بیام .به چشم من آدم خاصی میاد خیلی دوسش دارم، هیچ وقت پیش خودش چیزی بروز ندادم چون خیلی غرور دارم و میدونم نتیجش بد میشه نمیدونم از روی احساسات و جوونی و خامیه یا چی.

میدونم این طرز فکر اشتباهه اما من مدام با خودم فکر میکنم با آوردن یه رتبه ی خوب توی کنکور این شانس رو دارم که بتونم بهش برسم و اگه کنکور خراب کنم هم باید برای همیشه عشقم رو دفن کنم ، چون اون پزشکی میخونه با یه رتبه نجومی هیچوقت ازدواج نمیکنه، اما بدبختیم اینه میدونم با این وضعی که دارم پیش میرم مشخصه هیچی قبول نمیشم چون همش موقع درس خوندن افکار رمانتیک میاد توی سرم و چیزی از درس نمیفهمم حتی موقع خواب هم افکارم دست از سرم بر نمیدارن.

دیگه خودم رو باختم ، الان ۴ ماه بیشتر فرصت ندارم و چند ماهم رو بخاطر همین از دست دادم. خانوادم اگه بفهمن من بهش احساس پیدا کردم نمی ذارن دیگه باهاش حرف بزنم و مشاوره رو کنسل می کنند که من نمیخوام و نمی تونم اون پسر خوب و سربزیریه اما من بی جنبه بودم .  

کاش از اول مشاور دختر برمیداشتم نمیدونستم این میشه آخرش الانم نمیدونم چیکار کنم، خواهش میکنم بهم بگین چطور فکرش رو از سرم بیرون کنم .


مرتبط با عشق یک طرفه :

عشق یک طرفه رو خودآزاری می دونم

زخم خورده ی عشقی یک طرفه

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

فقط می خوام بدونه که عاشقش هستم، می دونم بهش نمیرسم

چرا عاشق یه نفر شدم که میدونستم هم کفو من نیست

به صورت یک طرفه عاشق پسرهای جذاب میشم اما ...

به صورت یک طرفه عاشق یه مدل شدم

اگه قرار نبود بهش برسم، پس چرا عاشقش شدم؟

خیلی سخته آدم عاشق کسی باشه و نتونه اقدامی بکنه

عاشق یکی از زن های بازیگر سینمای ایران شدم

از سال دوم راهنمایی عاشق یه بازیگر مرد شدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) قطع رابطه با جنس مخالف (۷۴ مطلب مشابه) ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه)