سلام

مشکل من چند سالی هست که حاد شده و اونم اینه من نمی تونم دختری رو انتخاب کنم. هرگاه دختری رو انتخاب میکنم بعد از دو روز پشیمون میشم و باز یه ایراد می ذارم رو اون دختر تو ذهن خودم، البته خانواده ام از دست ام شاکی شدن، خودم هم حالم از خودم بهم میخوره چون چن سالی دیگه میشم 30 ساله و جوونی ام از بین میره به هر حال خوشی های ازدواج در سنین جوانی هست .

حالا موندم چیکار کنم، اخیرا حتی دختر های تک رقمی از نوع مهندسی و پزشکی رو هم رد می کنم اونم برا مسائل بسیار جزئی مثلا قدش خوبه، چهره اش خوبه، اما کمی لاغره، سفید تر بود بهتر بود، یا همه چی خوبه قدش کمی بلند تر بود یا همه چی اش عالیه اما یه رفتارمی بینم ازش میگم بچه گونه رفتار می کنه.

اینم بگم چون مشکلی با بله گرفتن از این دختر خانم ها ندارم برای همین هیچ نگرانی بابت از دست دادن شون ندارم و تجربه شخصی بهم ثابت کرده همه دخترها رو میشه جذب کرد و واقعا هم جذب کردم جواب های خوبی هم گرفتم اما نمی تونم تمرکز کنم نمی تونم عاشق یه دختری بشم و بگم همین  . 

الان باید چیکار کنم عاشق یه دختر بشم و بگم همین رو میخوام و چشمم رو روی بقیه ببندم و به زندگی بپردازم . مدت ها در طول روز ذهنم درگیر این موضوع شده، هم میخوام ازدواج کنم هم نمی تونم انتخاب کنم، این ماجرا آزاد دهنده شده برام .

راه حل عملی یا کتاب یا مقاله یا وب سایتی سراغ دارین بگین مشاوری هست که صوتی، متنی چیزی ازش دارین اونم بگین ممنون از همه شما عزیزان


مرتبط با پیدا کردن دختر خوب برای ازدواج:

در باب پیدا کردن دختر مناسب و دلخواه برای ازدواج به مشکل خورده‌ام

نهاد رهبری در دانشگاه، محلی مناسب برای معرفی افراد جهت ازدواج

چرا کسی کمک نمیکنه فرد ایده آلم رو پیدا کنم؟

چطوری دختر مناسب خودتون رو پیدا می کنید و به خواستگاری اون میرید؟

از کجا همسر آینده ام را پیدا کنم؟

من از کجا باید دختر هم سن و مناسب شرایط خودم رو بیدا کنم ؟

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

چه جور میشه دختر خوب پیدا کرد؟

چکار کنم که خودم یه دختر خوب پیدا کنم ؟

کجا دنبال دختر خوب گشتی که میگی نیست ؟

خواسته من یه دختر خوبه که مثل خودم خودش رو حفظ کرده

نحوه پیدا کردن یک دختر خوب برای ازدواج

از کجا دختر مناسب برای ازدواج پیدا کنم ؟

می خوام با یه دختر مذهبی و ساده ازدواج کنم

دختر مذهبی کجایی ، دقیقا کجایی ؟!

میخوام با یه دختر پاک و دست نخورده ازدواج 

چرا دختر پاک، سالم ، چادری مقید و بدون آرایش کمتر انتخاب میشن ؟

آقایون خوبی که دنبال دختر پاک میگردن کجان اگه راست میگن ؟

پیدا کردن دختر چادری واقعی و مناسب برای ازدواج


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)