سلام 

دختری هستم که امسال کنکور داره ، دچار یه سری توهم شدم که نمیدونم چیه، از چند سال پیش توی ذهنم وارد یه سری رابطه با آدم های خیالی میشدم ،اوایل خیلی کم بود ولی الان کل زندگیم گرفته و اصلا نمیتونم درس بخونم،یعنی شب و روز این توهم با منه و رابطه تا ناکجا تو ذهنم ادامه پیدا میکنه،الان دیگه آدم های خیالی نیستن و آدم های اطرافم رو میذارم داخل ذهنم و همون رابطه ها رو تصور میکنم .  

هیچ درسی نمیتونم بخونم، توی جمعی هم نمیتونم حاضر بشم و حتی اگه حاضر بشم ساکتم و داخل خیال خودم هستم ، فقط ۵ ماه تا کنکور مونده من به خاطر این موضوع حتی یک کلمه درس نخوندم و نتونستم به مشاوری که بهش مراجعه کردم این موضوع رو بگم .

خواهش میکنم کمکم کنید

مرتبط با قبول نشدن در کنکور:

دلم می خواد معجزه میشد و در جلسه کنکور حاضر نمیشدم

احساس میکنم نه تنها کنکور، بلکه کل زندگی ام رو باختم

یه روزی به پشت کنکوری ها امید میدادم اما ...

عدم موفقیت چندین باره در کنکور تجربی سرگردونم کرده

از استرس کنکور دارم سکته میکنم

یه دختر ۱۹ ساله پشت کنکوریم، نمیتونم خانواده م رو تحمل کنم

به خاطر کنکور سلامت روحم رو از دست دادم

سال کنکورم بدترین سال عمرم شده

اگه کنکور قبول نشم چیکار کنم؟!

میخوام دوباره کنکور بدم اما خانوادم میگن موفق نمیشی

ترس از کنکور! واقعا کنکور سخته؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه) چگونه درس بخوانم (۸۰ مطلب مشابه)