با سلام خدمت همه دوستان

پسری هستم 24 ساله که درسمم تموم شده. میخواستم یه خورده اینجا باهاتون درد دل کنم. علی الخصوص با دختر خانمها.

من یه پسری هستم که همه منو به پاکی و نجابت و سر به زیر بودن میشناسن. ( البته تعریف از خود نباشه بقیه اینطور میگن) من همیشه روی دخترها تو خانواده و حتی خیابون غیرت داشتم. اون ها رو مثل ناموس خودم میدونستم. دوست نداشتم باهاشون دوست بشم. دوست نداشتم بازی شون بدم چون شرایط ازدواج رو هم نداشتم.دوست نداشتم مثل یه تفاله باهاشون برخورد کنم بعدم پرتشون کنم اونور. کاری که بعضی از پسران دارن میکنن.

اما الان یه مدتی عجیب فکر میکنم که اشتباه کردم. فکر میکنم راهی که اومدم اشتباه بوده ، وقتی خود بعضی از شما دخترها حاضرین ازتون سوء استفاده بشه و بعد هم با گریه و زاری میگین فلانی گولم زد میخوام آتیش بگیرم. نمونه بارزش جریان اتفاقی که در سیرجان افتاد و نمونه های مشابهش که تو کشورمون اتفاق میفته و صداش در نمیاد. الان فکر میکنم وقتی یه عده از دخترها خودشون مشکل دارن و رابطه میخوان چرا من رگ غیرتم باد کنه.

منم میشم یکی مثل بعضی ها ...

به نظرتون من دارم اشتباه فکر میکنم ؟ وقتی شما خیلی ساده و مفت خودتون رو در اختیار پسرها میذارین من چرا باید غیرتی بشم ؟ من هم میشم یکی مثل اونها. میشم همرنگ جماعت. عشق و حالم رو میکنم، از زندگیم لذت میبرم. به منم ربطی نداره که دختره چی سرش میاد.

یادمه یه بار وقتی به رفیقم گفتم من روی دخترها غیرت دارم و دوست ندارم بازی شون بدم مسخرم کرد و گفت اینا خودشون دلشون میخواد تو چرا کاسه داغتر از آش شدی ؟ اون لحظه هیچ جوابی نداشتم بهش بدم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ارتباط با جنس مخالف (۸۸ مطلب مشابه) مسائل مردان (۵۱ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) روش های اجتماعی تر آقایان (۱۰۵ مطلب مشابه) دوستی با جنس مخالف (۱۳۰ مطلب مشابه)