سلام دوستان 

من یه دختر مجردم که تا به حال ارتباطی با جنس مخالف نداشتم ولی بوده کسی رو یک طرفه دوست داشته باشم ، مدل دوست داشتنم  اینجوریه که خیلی شدیده ، بیشتر شبیه بیماری هست تا عشق، فکر کنم اگه ازدواج کنم اونقدر به همسرم محبت کنم که بیاد رو سرم سوار شه ، آخه دوستام که نامزد دارن مثلا می پرسم مدل محبت شان فرق می کنه برا همسرشون ؟ ،صداشون رو نازک می کنن ، ناز می کنن ؟ 

من فکر کنم اونقدر دوسش داشته باشم نه ناز کنم نه چیزی هر چی بگه گوش کنم ،خسته اش کنم می پرسم ، نمی تونم خودم رو نگه دارم هی پشت سر هم ابراز علاقه می کنم و این جوری شایدم جای زن و شوهر عوض بشه .

البته تاکید می کنم آدمایی که دوست شون دارم کسی رو دوست نداشته باشم نگاهش هم نمی کنم ، تو روابط دیگه ام هم اصلا احساسی نیستم و بروز نمیدم یه خورده هم تخس هستم ، ولی از زندگی آینده م می ترسم شوهرم از این کارهام زده بشه ، به نظر شما ازدواج کنم این شکلی میشم یا فشار سینگلی اینجوری ام کرده ؟ می تونم خودم رو کنترل کنم عین کنه نچسبم ؟ بعضی وقت ها تصمیم می گیرم اصلا کسی رو دوست داشته باشم باهاش ازدواج نکنم می ترسم براش کسل کننده باشم .  

محبت زن به شوهر باید چه طوری باشه اصلا آقایون از محبت کلامی بیش از حد خوشتون میاد ؟ اگه زنی بی نهایت دوست تون داشته باشه انتظار دارین چه شکلی محبت کنه ؟ 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) روابط عاطفی در دوران عقد (۷۴ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه) روابط عاطفی زن و شوهرها (۸۱ مطلب مشابه)