به نام خدایی که اگر حکم کند همه محکومیم

سلام به کاربران گرامی وبلاگ

من چند ساله اینجام و نظرم میذارم اما روم نشد این بار اسم خودمو بذارم ، من یه مشکلی دارم ، مادر زادیه فکر کنم ، من یه سمت صورتم کشیده تر از اون طرف دیگه هست ، از ابرو و چشم و گونه و لب و فک بگیر، همه کشیدگیش بیشتره ، من سمت چپ صورتم اینجوریه ، میدونم مادرزادیه و اون رو تو عضو خانوادم دارم میبینم و ایشون پدرم هستن که به دلیل داشتن ریش و سبیل این مشکل زیاد تو چشم نمیاد ، اما ...

من چی ؟ ، من یه دخترم ، بین 20 تا 25 سال سن دارم ، من نمیتونم بدون عینک سرمو بلند کنم، اگه عینکم رو بردارم مجبورم اخم کنم تا نقصم مشخص نشه ، تا کسی بویی نبره. تا نشکنم. تا به روم نیارن. من چی جواب بدم ؟ ، شاید بفهمن ، شایدم فهمیده باشن . 

آخه با عینک زیاد مشخص نیست. باید دقت کرد تا متوجه شد. من وقتی حرف میزنم یا میخندم یه طرفم لبم بیشتر کش میاد ، اشتباه نکین شل نیست، خیلی هم حالت داره اما فقط کشیده میشه بیشتر . گاهی خیلی تابلو هست..گاهی کمتر، نمیدونم چیه ؟ نمیدونم باید چیکار کنم ؟ 

تا حالا فقط دو تا از دوستان و یه بارم مادرم به روم آوردن و خدا میدونه من چی کشیدم. مادرم گفت وقتی میخندی یه طرف لبت بیشتر کش میاد، منم گفتم میدونم و اینم میدونم کاملا بی منظور گفت ، من حتی به خانوادمم نگفتم مشکلم چیه. روم نمیشه. اون ها منو از 10 سالگی با عینک دیدن تا الان. اون موقع یادم نیست شاید اینقدر شدید نبود. عکس های بچگیم چیزی رو نشون نمیدن، با عینک باید دقت کنی تا بفهمی ، هر چند ...

من از تو جمع حرف زدن فراریم ، من از عکس دسته جمعی و تکی فراریم ، من بی عینک سرم رو بلند نمیکنم ، من از خانوادم بی عینک خجالت میکشم، من بین دوستام خجالت میکشم، من نمیخوام ازدواج کنم ، من نمیتونم به هیچ پسری فکر کنم ، من روزی نیست جلو آینه مقایسه نکنم دو طرف صورتم رو.

چند ماه پیش یه آقایی پست گذاشتن چرا بعضی ها میخوان همیشه مجرد بمونن، من اون جا دلیلم رو برای اولین بار گفتم، چند نفری دلداریم دادن اما واقعیت تغییر نمیکنه . من نقص دارم، نقصی که تو صورته، مهم ترین قسمت بدن آدم . من دل به دریا زدم،  سوالم رو پست کردم . 

خیلی با خودم کلنجار رفتم که بپرسم یا نه، اما امشب دیگه خسته شدم. اسمم رو نمیگم بابتش شرمندم ، خجالت میکشم از روی شما ، امیدوارم درک کنین. من باید چیکار کنم با نقصم ؟ عمل جراحی کنم؟ هیچی نمیدونم راجع بهش ، خواهش میکنم به من کمک کنین . 

یه چیز دیگم بگم من بابت همین نقصی که دارم هیچ وقت جرات نکردم به خدا اعتراض کنم، همین که لطف کرد و بدتر سرم نیاورد برام کافیه، خیلی ها بدتر از منن و من باید شاکر باشم. خواهش میکنم کمکم کنید من از نظر روحی بد جور باختم. دوستان برخورد شما با افرادی مثه من چیه ؟ آقا پسرها همچین دختری رو صرف نظر از همه معیارها حتی بهش نگاه میکنین؟ من حق دارم قید ازدواج رو بزنم ؟ من روم نمیشه حتی سرم رو بلند کنم . 

سال هاست تو هیچ عکسی نیستم، همیشه عکاس بودم همیشه ... ، هیچ کسی نمیدونه تو دلم چه خونی هست ، همه فکر میکنن من خیلی خوشبختم ، اما روز به روز دارم پیر میشم. شما کسی رو مثل من دیدین ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)