سلام

یه دوستی دارم بیست و هشت سالشه ، رفته خواستگاری و الآن پدر خانومش اومده از من تحقیق کنه که چه جور  آدمیه و یه سری مطلب عمومی پرسیده که من هم نه از سر رفاقت بلکه از سر صداقت همه را خوب گفتم ، چون واقعا پسر خوبیه و احتمالا بعد از ماه صفر عقد کنن.

منتها مطلبی که برای من سواله که آیا باید سابقه ازدواج موقت رفیقم را به پدر خانمش بگم یا نه ؟

واقعیتش  اون آقا اصلا چیزی در این باره از من نپرسید و منم چیزی نگفتم، ولی من میدونم که بارها صیغه داشته و حتی همین الان هم صیغه داره، ولی خب همه مسائل شرعی را رعایت میکنه ، حتی یه بار من امتحانش کردم که مثلا شماره صیغه ای را ازش بگیرم گفت صبر کن عده ش تموم شه بعد ، البته من فقط برای اینکه مقید بودن رفیقم رو بسنجم پرسیدم، ولی در کل سوال اینجاست که باید به این آقا که برای دخترش از من تحقیق کرده موضوع را بیان کنم یا خیر .

مسلما این رفیقم از  کسانی که استمنا میکنن پاک تره، مومن و نمازخون هم هست،  ولی میگم شاید اون دختر نخواد شوهرش دست خورده باشه، شاید پدر دختر دلش نخواد دامادش اصلا سابقه رابطه جنسی داشته باشه، شاید اگه بعد از ازدواج بفهمن کار به جدایی بکشه و هزار تا شاید دیگه.

لطفا راهنماییم کنید

 

مرتبط با تحقیق برای ازدواج:

اول تحقیق، بعدش امتحان و در نهایت اعتماد

سوال برای تحقیق اولیه از همسایه های دختر خانم

چطور در تحقیقات بفهمم که دختر مورد علاقم اهل دوستی بوده یا نه ؟

چه جوری در مورد همسر آینده تحقیق کنم؟

منابع مناسب تحقیق برای ازدواج

چه کسی رو برای تحقیق بفرستیم ؟

در مورد خواستگار آشنا هم باید تحقیق کنید

طرح سوالات مناسب تحقیق برای ازدواج

چرا دکتر فرهنگ میگه 3 ماه باید تحقیقات طول بکشه

کوتاهی در تحقیق رو نمیشه با تعیین مهریه بالا جبران کرد

شیوه مناسب تحقیق برای ازدواج

تحقیق در مورد کفویت در ازدواج

دو تفکر غلطی که مانع تحقیق درست برای ازدواج هستند

مراحل تحقیق برای ازدواج

در شهرهای بزرگ، ملت چطور از هم تحقیق میکنن!؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل مربوط به ازدواج موقت (۳۹ مطلب مشابه)