سلام

یادمه پارسال یک تایپیک زدم که عنوانش دقیق یادم نیست موضوعش در این مورد بود که ماه شهریور ؛ ماهی پر از اتفاقات بد و ناخوشی بود و کاملا از شرایط اون موقع ناراضی بودم.

الان امسال میخوام از این ماه شهریور که به پایان رسید بگم که چقد خوب بود نه اینکه اتفاق یا خبر بدی نشنیدم یا سختی نبود اتفاقا بود ولی دیدم نسبت به وقایع زندگی تغییر کرده ، حس میکنم تو این یه سال رشد کردم و به خدا اعتمادم بیشتر شده .

ربطی به ماه و سال و روز نداره اتفاق خوب و بد هست ؛ حال خوب و بد هست اما زودگذر هستن تموم میشه میره. و این خداست که تو تموم لحظه ها همراه ما هست. قصدم از این تایپیک اینه که از خدا ممنون باشم ، شکرش کنم ، اتفاق خاصی تو زندگیم نیفتاده ، اون اتفاق هایی که همیشه منتظرش بودم ، ولی خدا نعمت بهتری نصیبم کرده ، اونم آرامش و اعتماد به خودشه.

از خدا ممنونم


مرتبط:

چرا وعده های خدا رو باور نمی کنیم ؟!

من واقعا به وعده های الهی در زمینه ازدواج ایمان آوردم

ما مجردها پاک میمانیم و به خداوند خود اعتماد میکنیم

باور داشتن به کمک کائنات نوعی شرک ورزیدن به خدا نیست؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)