سلام

من در مورد این که چه طور با ازدواج کسی که نامردی کرده و زیر قولش زده کنار بیایم، پیشنهاد پست دادم. من اگه ببینمش چه طور مقاومت کنم در برابر نامردی که به من کرده و رفته سراغ یکی دیگه.

طی چند سال برای این پسر خیلی فداکاری کردم، کاراش رو ردیف کردم، ازم مهلت خواست، بهش مهلت دادم، ازم خواست به خاطرش نه بگم به خواستگارام، گفتم.

ما با اطلاع خانواده‌ ها در ارتباط بودیم و اومدند خواستگاری. بیشتر از یک سال طول کشید بیاند با کلی ادا اطوار . ازم جواب خواستند منم جواب مثبت دادم ، ولی بعدش دیگه نیومدند بله‌ برون و چند ماه بعد با یکی دیگه نامزد کرد .


مرتبط با شکست عشقی در دختران:

یعنی به همین راحتی ولم کرد؟

من تنها و اون با یارش، چیکار کنم آروم بشم؟

تصمیم دارم تا وقتی کسی ازم خاستگاری نکرده بهش حسی نداشته باشم

به پای عشقی که فکر میکردم درسته همه خواستگارهام رو رد کردم

چرا خدا منو به پسر مورد علاقم نرسوند ؟

عاشق پسر داییم شدم ولی اون بی توجهی می کنه

عشق یه طرفه سخته واسه دختر ...

پسر مورد علاقم منو خواهر خطاب کرد

انگاری فقط اومده بود تا دلِ منو ببره

شکست عشقی برای خانم ها سخت تره

چطور بعد از شکست عشقی و عاطفی خودم رو جمع و جور کنم؟

کمک به فراموشی شکست عشقی یه دختر

اگه اون مال من نبود، چرا خدا گذاشت اینقدر وابسته ش بشم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)