سلام 

راستش من از بچگی کلا تو محیط های دخترونه بزرگ شدم و با پسرها حداقل رابطه رو داشتم به خاطر همین نمی دونم تو دانشگاه با پسرا چه طوری باید رفتار کرد ؟ چند مورد مهم تر رو میگم اگه میشه راهنمایی کنین ؛
1 ) سلام دادن: اگه پسرا سلام نکردن باید دختر خودش سلام کنه ؟ اگه سلام نکنه یعنی روابط عمومی ضعیفی داره ؟ مثلا اگه یه پسر همیشه بی اعتنا رد شد دختر باید چی کار کنه؟
2 ) قرار هایی که بعد دانشگاه میذارن، اگه مثلا همه با هم قرار شد برن کافی شاپ یکی نخواد بره بده ؟
3 )گروه تلگرامی: آگه همه عضو باشن ولی مثلا دختری به دلایلی مثل مسائل غیر اخلاقی که بعضا تو گروه میذارن یا مزاحمت یکی از پسرای کلاس نخواد تو گروه عضو بشه و موضوعات رو از کانال پیگیری کنه میگن منزویه ؟
4 ) نگاه های خیره : اگه مثلا بعضی از پسرهای کلاس یا دانشگاه بهش  زل بزنن چه واکنشی باید نشون داد ؟ اگه به یکی شون علاقه داشت با اون باید چه طوری رفتار کنه ؟
5 ) اگه بخواد تو دانشگاه خیلی سر سنگین باشه خوبه یا بد؟ اگه خوبه پس چرا دخترایی که روابط آزادی دارن خیلی محبوب ترن و به  دخترای سرسنگین بی محلی میشه ؟ اگه بده چرا ؟
6 ) اگه پسرا بخوان دختر رو با اسم کوچک صدا بزنن بده ؟ دختر باید چی کار کنه؟
دوستان میدونم سوالات پیش پا افتاده و زیاده ولی باور کنید به تنهایی نتونستم جواب آنها رو پیدا کنم و اصلا انتظار ندارم جواب همه رو بدین هر کدوم که براتون مقدور هست رو اگه دوست داشتین پاسخ بدین.
سپاسگزارم

مرتبط با نوع رفتار دختران در دانشگاه:

قبل از اینکه برم دانشگاه یه دختر خیلی سر به زیر و معتقدی بودم

لازمه یه کم راحت تر با پسران همکلاسیم برخورد کنم ؟

چگونه در حین سنگین بودن در دانشگاه زیبا باشیم؟

والدینم تا قبل از دانشگاه اجازه ندادند به هیچ اجتماعی وارد بشم

چرا دختران/پسران بعد از دانشگاه رفتن این همه فرق میکنن؟

در دانشگاه همیشه در برابر پسران خیلی مغرورم

وارد دانشگاه که شدم چیزهای عجیبی دیدم

مثل بقیه دختران کلاس مون با پسرا راحت باشم؟

در کلاس های مختلط احساس امل بودن بهم دست میده

از جو محیط دانشگاه می ترسم

تصور من از محیط دانشگاه اون چیزی بود که در فیلم های خارجی دیده بودم

می خوام با همکلاسی های پسر ، رفتاری محترمانه داشته باشم

چطور پسر همکلاسیم رو نادیده بگیرم و به درسم برسم ؟

اعتماد بنفسم رو از وقتی وارد دانشگاه شدم پاک از دست دادم

من دختریم که چشم چرونم ؟

محدوده دوستی و آشنایی برای یه دختر دانشجو

دوستی با پسرهای هم کلاسی افتخاره ؟

حدود رفتار اجتماعی یک دختر در دانشگاه و محیط کاری

جلوگیری از ایجاد صمیمیت با نامحرم ها در دانشگاه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) نوع رفتار در دانشگاه (۱۲۲ مطلب مشابه)