سلام

من به تازگی عقد کردم ، میخواستم بدونم چه رفتاری باید با نامزدم داشته باشم تا خوشبختی رو حس کنه ؟ خانوم ها از همسرشون چی میخوان ؟ دوست ندارم از خودش بپرسم ، به جز مسئله ی تکیه گاه بودن ، چه چیزایی رو باید رعایت کنم ؟

چون واقعا نامزدم رو از ته دل دوست دارم و میخوام فقط لبخندش رو ببینم ، همسرمم عشقش رو به من ثابت کرده ، چون از نظر مالی خواستگار بالاتر از من داشته همشون رو رد کرده ، گاهی وقت ها می بینم حوصله اش سر رفته اعصابم خورد میشه ، لطفا بگید از نظر اخلاقی تو خلوت ، جلوی فامیلای خودم ، از نظر تفریحی براش چیکار کنم ؟

خودم رو مسئولش میدونم

 

بیشتر بخوانید ...

میخوام رابطه ام با خانمم جوری بشه که ازم سیر نشه

چطور با محبت کلامی عشقم رو به خانمم نشون بدم ؟

چکار کنم خانمم عاشقم بشه ؟

چطوری ناز خانمم رو بکشم ؟

میخوام خانمم رو عاشق نگهش دارم و حتی عاشق ترش کنم

یک زن، برای خوشبختی، از شوهرش چی میخواد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) روابط عاطفی در دوران عقد (۷۴ مطلب مشابه)