سلام دوستان

من یه دختر ٢١ ساله هستم ، مشکلی که دارم بخاطر خانواده م هست. خانواده ی من از وقتی من و خواهر برادرم کوچیک بودیم با هم دعوا داشتن حتی الان که ٥٠ سال سن رو هم رد کردن بازم هر روز دعوا دارن با هم ...

طلاقم نمیگیرن از هم . زندگیمون داغون شده ، خواهر بزرگترم بخاطر دعواهاى پدر و مادرم خواستگار درست درمونی نداره علارغم زیبایی و تحصیل کرده بودنش ... دیگه حتى رفت و آمدى هم با فامیل هاى پدر و مادرم نداریم چون جفت شون از فامیل هاى همدیگه بدشون میاد.

خودمم به یه آقایی علاقه دارم که خانواده آروم و خوبى داره همیشه میترسم اگه ایشون براى خواستگارى بیان خانواده م رفتار بدى داشته باشن و آبروم بره .دیوونه شدیم دیگه از دستشون .

شما بگید ما چیکار کنیم ؟


بیشتر بخوانید ...

چی کار کنم دعواهای پدر و مادرم تموم بشه؟

پدر و مادرم هر 20 روز یک بار یه دعوای درست و حسابی می کنند

چطوری جلوی طلاق پدر و مادرم رو بگیرم ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)