سلام دوستان

چند وقت پیش پستی گذاشته بودم که عنوانش این بود ادامه تحصیل یا حضور در تیم ملی که من با توجه به شرایطم الان هم در تیم ملی هستم هم درسم رو ادامه میدم.

اما بیش تر وقتم در اردو های تیم ملی میگذره اما مشکل من پدر مادرم هستن از وقتی رفتم تیم مامانم به سر من و بابام غر میزنه که اگه نرفت المپیک چی اگه آخرش چیزی تو این ورزش عایدش نشد اگه  حق بچمو خوردن یه آبم روش چی ؟ اگه آخرش چیزی نشد چی و هم روحیه ی من رو خراب میکنه هم میونش الان با بابام شکر آب شده .

چند وقته با هم قهرن اصلا جدا از  هم می خوابن و همین طور شرایط روحی من رو هم به هم میزنن به خدا منی که از شش صبح تا هشت شب یه بند در اردو تیم ملی هستم وقتی هم که میرسم خونه باید دعواهای مامان بابامو تحمل کنم .

دیگه دارم می برم شب ها با این که خیلی خوابم میاد اصلا خوابم نمیبره یه بند فکر میکنم این ها نتایج تصمیم منه و تصمیم اشتباهی گرفتم از طرفی حرف های مامانم هم توی دلم رو خالی میکنه و باعث میشه استرس بگیرم کمکم کنید بگید چی کار کنم این دعوا هاشون تموم شن؟


بیشتر بخوانید ...

پدر و مادرم هر 20 روز یک بار یه دعوای درست و حسابی می کنند

چطوری جلوی طلاق پدر و مادرم رو بگیرم ؟

والدینم 50 رو رد کردن ولی هنوز با هم دعوا دارن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)