سلام
راستش من یه دختر 23 ساله هستم که تا حالا مشکلای خاص خودم رو داشتم  پدر و مادرم مدام تقریبا میشه گفت هر 20 روز یک بار یه دعوای درست و حسابی با هم داشتن اون موقع من تنها تو خونه بودم و برادر و خواهرم دانشجو بودن  البته از اول زندگیشون دعوا داشتن که برادر و خواهرم  هم شاهد این دعواها بودن اما وقتی اونا رفتن من تنها موندم .

تا اینکه این دعواها کم کم خانوادگی شد  راستش برادرم یه کم بعد دانشگاه عوض شده بود در عین اینکه خیلی من  رو دوست داشت ، اما گاهی اوقات میدیدم داره با کاراش اذیتم میکنه
 منم خیلی آروم و درونگرا بودم بعد یه مدت از ترس اینکه علاوه بر دعوای مامان و بابام با هم بعضی از رفتارای برادرم با من ، و یا اینکه اونم یه پای دعوای مامان و بابام میشد افسردگی گرفتم همه وجودم ترس شده بود و اینکه دعواهاشون خیلی بد شده بود و حرمت رو کاملا از بین بردن خواهرم هم که ازدواج کرده شهر دیگست خیلی با هم در ارتباط نیستیم و من همه چیز رو بهش نمیگم خلاصه تا مرز دیوونگی با دعواها و حرمت شکنیهاشون رفتم اما هر چی سعی کردم روی رفتار من تاثیر نذاره اما نشد .

راستش عصبی شدم و زود از کوره در میرم  مثلا مامانم حرف غیر منطقی میزنه زود عصبانی میشم و جواب میدم زود هم عذاب وجدان میگیرم ولی دیگه معذرت خواهی نمیکنم بیشتر خودخوری میکنم ؟

مادرم میترسه من برم دانشگاه شهر دیگه و پدرم دنبال من بیاد و زندگیشون از هم بپاشه منم به مامانم گفتم واسم سخته که هر هفته برم و بیام ،مامانم هم قبول کرد و حرفی نداشت اما خودم فکر میکنم نکنه واقعا با رفتن من زندگیشون از هم بپاشه از این که راحت به مامانم گفتم من نمی خوام رفت و امد کنم میخوام خوابگاه بگیرم اعصابم خیلی داغونه همش عذاب وحدان دارم به نظر شما کار بدی کردم چه کار کنم؟؟
در ضمن ارشد رشتم رو شهر ما نداره و مجبورم برم یه شهر دیگه.
دوستان هر کسی که قابل بدونه از نظرش استفاده می کنم  ممنون .


بیشتر بخوانید ...

چی کار کنم دعواهای پدر و مادرم تموم بشه؟

چطوری جلوی طلاق پدر و مادرم رو بگیرم ؟

والدینم 50 رو رد کردن ولی هنوز با هم دعوا دارن


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)