سلام

یه موضوعی که من همیشه درگیرش بودم ، مخصوصا در دانشگاه ، بحث خودنمایی بعضی از دختران مذهبی و چادریه . مثلا تو کلاس فکر می کنن اگه درباره همه چی نظر بدن و بلند صحبت کنن یا با پسرا گرم بگیرن بهشون میگن واووو چه دختر مذهبی اهل معاشرت و مردمی هستش.

نکنید خانم

آخه این چه کاری؟

اصلا دختر به نجابت و کم حرفی معروفه نه به پر حرفی ... چرا وجهه خودتون و مذهبی ها رو با این کار ها خراب می کنید؟ این امر در پسران مذهبی با دختران هم دیده شده اما در دختران بیشتره ، من خودم مذهبی هستم و واقعا از این اتفاقات ناراحت میشم .


مرتبط:

جرات ندارم از یک دختر مذهبی خواستگاری کنم

دخترای مذهبی بعد از ازدواج می تونن جلوی شوهر بی حیا باشن ؟

آیا یک دختر مذهبی بعد از ازدواج در دلبری کردن کم میاره ؟

چرا دخترای مذهبی از رابطه جنسی متنفرن؟

یه دختر مذهبی چطور در خواستگاری بحث مسائل جنسی رو پیش بکشه ؟

ازدواج دختران مذهبی با پسری که در زمینه موسیقی فعالیت داره

نیت پاک پسر می تونه یه دختر مذهبی رو قانع کنه منتظر بمونه ؟

چرا بعضی از خانواده های مذهبی تن به ازدواج زود هنگام دخترشون نمیدن ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)