سلام
مخاطب سوال من متاهلین هستن
من همیشه برام سوال بوده کسایی که عاشق هم بودن قبل ازدواج و بعد با هم ازدواج کردن یا حالا بعدش عاشق میشن آیا تا آخر زندگیشون عاشق همدیگه موندن ؟ یعنی نشده بعد به کس دیگه فکر کنن؟
مثلا بگن کاش مثلا فلانی همسر من بود؟ عشقشون پابرجاست؟ از هم سرد نمیشن؟ البته فکر کنم اکثرا اینجا مجردهای عزیز هستن ولی میخواستم اگه عزیزان متاهلی اینجا حضور دارن لطفا نظر و تجربیاتشون رو بگن ‌. اینم بگم من‌ خودم مجردم و با توجه به اینکه خواستگار درست و حسابی نذاشتم فکر نکنم بتونم ازدواج کنم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)