سلام

همیشه خوندن نظرات برخی آقایون تو همین سایت و شنیدن نظرات آشنا برام عجیب بود که چرا اینقدر میل جنسی اونها بالا هست که مثلاً با دیدن خانم های بد حجاب تحریک می شن.

من خودم هیچ وقت همچین فانتزی هایی نداشتم هیچ حرصی برای رابطه جنسی ندارم ، آخر فانتزیم اینه که شخص مورد علاقه خودمو بغل کنم با اینکه ذهن خودم هست حتی درباره رابطه جنسی مخصوصاً عمل اصلی جنسی تصویرسازی نمی کنم .

سوال من اینه آیا من آسکشوال Asexual هستم آیا این موضوع خطرناکه؟ من فکر می کردم چون بقول بقیه بچه مثبتم از این افکار ندارم تا اینکه تو اینترنت با اصطلاح Asexual آشنا شدم . در ضمن می خواهم بدونم باید همچین موردی رو به پدر و مادرم اطلاع بدم؟

در ضمن من پسر 25 ساله هستم

پیشنهاد :

ترنس ها نمی تونن بچه دار بشن؟

ممکنه شخص یک تراجنسی یا یک ترنسکشوال باشه

بررسی مسائل دو جنسه ها در ایران

حاضرید با کسی که تغییر جنسیت داده ازدواج کنید ؟

باید تحت جراحی تغییر جنسیت قرار بگیرم ولی امکانش نیست

یعنی پسره؟ پس چطوری تو مدرسه دخترونست؟

یه رفیق دارم دختره اما خیلی شبیه پسراست



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)