کاش . منم 21 سالمه حس تو رو دارم .دارم یه رشته ای میخونم نمی دونم چی میشه . حرفای پدر و مادرم بیشتر از همه بدرم آزارم میده دیشب بهم گفت مادرت 18 سالگی شوهر رفته تو 2 سالم بیشتر موندی فکر کن اونم بین عموم و زن عموم و مامان بزرگم .

منم خسته شدم هر روز دارم روزامو شب می کنم و شبام رو روز که چی شه نمی دونم . به هیچ امید ندارم تنها دلخوشیم اینه که دانشگاه برم . برم بیش دوستام از اول مهر .حال بدی دارم خودم احساس می کنم افسردم احساس انجام هیچ کاری رو ندارم یه نا امیدی زیادی تو دلمه .حرفم رو به هیچکس نمی تونم بگم اگه با کسی حرف بزنم مخصوصا بدرم همو حرفو به طعنه بهم برمی گردونه .احساس هیچی می کنم .

دلم میخواد بمیرم اینقدر روزارو نشمرم دوست دارم بی درد از این زندگی راحت شدم .از خودکشی می ترسم جراتشو ندارم .ما هم وضع مالی مون خیلی خوب نیست متوسطه .حالم بیشتر روزا بده .دلم نمیخواد ازدواج کنم از مردا زده شدم میگم این که بدرمه یکبار بوسم نکرده یک بار ارامش بغل بدرمو حس نکردم چه برسه به بسر غریبه .

بچه بودم یه دفعه منو با کمربند زد باهام کبود شد خیلی گریه کردم از اون به بعد از همه مردا یه جورایی بدم اومد بیشتر از بدرم .هر بولی که برام خرج می کنن احساس بدی دارم درسته خوشحال میشم ولی .... مثل هم سن وسالای خودم دوست ندارم ازدواج کنم میخوام تنها باشم هیچ کس نباشه مثل تو چرت و برتای خیلی ها رو نشنوم بعضی از آدم ها حالم رو بد می کنند .

تفکرم مثل بدر و مادرم نیست. دلم بره خیلی .... مخصوصا کل دیشبو گریه کردم امروزم یا خواب بودم یا ناراحت .فکر کن بدر ادم جلوی همه بگه دو سالم بیشتر موندی . به مادرم جلوی همه می گفت بگو ما یه دختر دم بخت داریم . جدی می گفت . همیشه جلوی همه به من توهین می کنه بهش میگم وقتی شما احترام منو نگه نمی دارین از دیگران چه انتظاری میشه داشت . منم خیلی خستم خیلی


مرتبط :

مثل مادر من نباشیم

دخترتون باید آبروتون رو ببره تا بفهمین نیاز جنسی فقط مال پسران نیست

اظهار نظرهای خانم ها در مواقع عصبانیت رو جدی نگیرید

الان که از مادرم بدم میاد راحت ترم

چه گناهی کردم که بچه ی یه مادر بی عاطفه شدم؟

نمیتونم حتی یه حرف دخترانه با مادرم بزنم

از پدر و مادرم نمیگذرم

مادرم از من به شدت بدش میاد

مادرم با من رفتار سردی داره ، نمی دونم چرا ؟

دیگه تحمل زندگی با پدر و مادرم رو ندارم

مادرم یه بارم از داشتن من ابراز رضایت نکرده

کاش مادرم حرف های منو میفهمید و درکم میکرد

یه مشکل دارم به اسم مادر



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه)