با سلام و عرض ادب به کاربران عزیز خانواده برتر

من دختری ۳۰ ساله هستم که از دوران ابتدایی همیشه جز شاگرد اولها بودم و با رتبه عالی یکی از بهترین رشته های دانشگاهی را قبول شدم و الان مشغول به کار هستم.

مشکلی که من دارم با مادرم هست که از زمانی که من در دوران راهنمایی وارد مدرسه استعداد درخشان شدم و پس از اون هم رشته ای را در دانشگاه قبول شدم که مادرم همیشه آرزو داشته قبول بشه ، همیشه مورد حسادت مادرم قرار میگرفتم، مادرم همیشه تو جمع خانواده و فامیل من را تحقیر میکنه مخصوصا وقتی کسی سوالی در ارتباط با رشته تحصیلیم میپرسه و گاهی عمدا کاری میکنه که پدرم با من دعوا کنه.

حتی نمیگذاره من یک لباس زیبا توی خونه بپوشم و بعد چند وقت به بهانه اینکه لباس کهنه شده اون را قیچی میکنه تا برای گردگیری استفاده کنه، سالهای تحصیلم که در شهر دیگری بودم هر وقت در تماس های تلفنی میگفتم که آخر هفته قراره بیام خونه آنقدر پشت تلفن ناراحت میشد که من بعدش تا چند ساعت گریه میکردم که آخه من چه هیزم تری به مادرم فروختم که اینطوری میکنه .

یا اینکه زمانی که فارغ التحصیل شدم و میخواستم برای کار به شهر خودم برگردم آنقدر دعوا درست کرد که همون شهر بمون، همیشه مانع حضور من در جامعه میشه و میخواد کسی من را نبینه، و وقتی یک خاستگار خوب برای من میاد تا چند روز از خاستگارهای خودش که چقدر سطحشون بالا بوده تعریف میکنه و از شدت ناراحتی که این خاستگار برای من آمده مدام دعوا درست میکنه و با خاستگارها اونقدر بدرفتاری میکنه که خودشون ول کنن برن.

خواستگارهایی که همه دخترها آرزو دارند داشته باشند ولی چه فایده که کارهای مادرم مانع ازدواج من میشه، من سعی کردم تو این سال ها با مهربونی،احترام زیاد و هدیه های گرانقیمت کاری کنم که کمتر به من حسادت کنه و رفتار من با مادرم زبانزد دوست و آشنا هست ولی دریغ از اندکی تغییر.

خواهش میکنم اگر راه دیگه ای به ذهنتون میرسه لطف کنید بفرمایید پیشاپیش از وقتی که میگذارید کمال تشکر را دارم.


مرتبط :

مثل مادر من نباشیم

دخترتون باید آبروتون رو ببره تا بفهمین نیاز جنسی فقط مال پسران نیست

اظهار نظرهای خانم ها در مواقع عصبانیت رو جدی نگیرید

الان که از مادرم بدم میاد راحت ترم

چه گناهی کردم که بچه ی یه مادر بی عاطفه شدم؟

نمیتونم حتی یه حرف دخترانه با مادرم بزنم

از پدر و مادرم نمیگذرم

مادرم از من به شدت بدش میاد

دیگه تحمل زندگی با پدر و مادرم رو ندارم

مادرم یه بارم از داشتن من ابراز رضایت نکرده

حرف های پدر و مادرم آزارم میده

کاش مادرم حرف های منو میفهمید و درکم میکرد

یه مشکل دارم به اسم مادر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)