سلام

من یه دختری هستم ٢٢ ساله  . من یه مدت با یه آقایی آشنا شدم داخل دانشگاه که ایشون قصدشون بعد از یه مدت ازدواج شد و از من خواستگاری کرد .

ایشون از همه نظر اخلاقی و اجتماعی خیلی خوب و قابل قبول هستند ولی یه مشکلی که دارن اینه که از نظر مالی از سطح من و خاستگاری من پایین هستن .

و یه مشکل دیگه اینکه در گذشته شون با دخترای زیادی دوست بودن و من میترسم بعد از ازدواج هم به این کاراشون ادامه بدن . و آخریش این که از نظر ظاهر قشنگ نیستن . به نظر شما من چه جوابی بهشون بدم ؟

لطفا خانم های متاهل که تجربه دارن یه کم راهنماییم کنید


مرتبط :

پرسیدن سوال در مورد امکانات مالی خواستگار کار اشتباهیه ؟

به دختری علاقمند شدم که از نظر مالی سطحش بالاتره

آیا مساله مالی هم جز افتدار مرده؟

دوست دارم همسر آیندم تحصیلات و وضع مالی بهتری داشته باشه

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت اقتصادی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)